AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #1 Skrevet 5. august 2013 Først, beklager at dette blir litt langt, har litt for mange tanker nå. Jeg er litt i villrede. Jeg er i et ganske nytt forhold med en mann. Saken er den at rett før vi møttes hadde han noe på gang med ei veldig pen jente. De dro også på tur utenlands sammen bare uker før vi begynte date, visstnok skjedde det ikke noe da, da han sier det var etter de hadde avklart å kun være venner. Sånt kan skje, og det burde kanskje ikke plage meg. Men det gjør det, litt pga. måten de møttes på, ting de har felles som vi ikke har, og at hun er mye penere enn meg.. Han kan like et og annet av mine bilder på FB, får ellers lite med seg, men ser han har skrevet mye pent til henne (før vi ble sammen riktignok). Hvorfor er jeg ikke verdt den samme oppmerksomheten? Hun liker og kommenterer alt han legger ut på FB. Han har sagt de ikke har noe kontakt, så lenge det plager meg. Jeg vil ikke nekte han noen venner, men jeg vil det skal være tydelig hvilket forhold de har, og vil han skal være ærlig. Når jeg da ser han kommenterer på ting og tydeligvis har kontakt med henne på tross av å ha sagt noe annet til meg, gjør det meg skeptisk. Det er tydeligvis ikke noe han ønsker å være ærlig om. Siden hun får med seg absolutt alt han gjør lurer jeg på om hun fortsatt er "ute etter han". Og hvorfor han bryr seg så lite om mitt liv. Når jeg går inn på hans FB-profil står hun alltid blant de ni vennene som synes i boksen. Har fått forklart at dette er de vedkommende har mest kontakt med.. Så hvorfor lyver han, hva vil han, hva vil hun? Føler jeg bare er et dårlig andre valg, og lurer seriøst om jeg bør revurdere forholdet pga. dette. Jeg ønsker ikke å bare vente på å bli såret. Han er lei av at jeg tar det opp med han. Det kan jeg forstå, men han svarer alltid så vagt. Skal jeg si noe om dette, skal jeg kontakte henne og spørre rett ut hvordan det er, eller skal jeg la det ligge? Det hadde vært flott om han kunne være tydelig på at det er meg han vil ha, og hvorfor, og at hun ikke er noen trussel, og at hun også faktisk respekterer meg. Vil gjerne gå overens med vennene hans, men hvordan skal jeg det om hun lyver? Jeg har forresten aldri møtt henne, da hun bor et annet sted, og jeg tror vel kanskje det er eneste grunn til at det ikke ble noe mer.. Anonymous poster hash: 388e0...329
RockyRose Skrevet 5. august 2013 #2 Skrevet 5. august 2013 Må berre påpeike at dei ni i rutene på fb ikkje nødvendigvis er dei han har mest kontakt med. Eg sjekka på sambo sin profil no, og der er gamle kompisar av han han ikkje har hatt noko kontakt med på facebook! Og dette med at han gav oppmerksomhet til ho på fb, men ikkje like mykje til deg kjenner eg meg igjen i. Men då fekk eg forklart at det var fordi han faktisk var ilag med meg, men med xane hans var oppmerksomheten på facebook den einaste oppmerksomheten dei gav kvarandre. Du må nesten berre spørje han rett ut; kvifor har du så mykje kontakt med ho, når du seier til meg at du ikkje har det? 2
Gjest LonelyAngel Skrevet 5. august 2013 #3 Skrevet 5. august 2013 Hvis han påstår at de ikke lengre har noe særlig kontakt, hvorfor kan han ikke bare slette henne da? Problem fixed. 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #4 Skrevet 5. august 2013 Lurer på om det er min eks du har blitt sammen med! Anonymous poster hash: 58c62...0cf
Purple Basil Skrevet 5. august 2013 #5 Skrevet 5. august 2013 Lurer på om det er min eks du har blitt sammen med! Anonymous poster hash: 58c62...0cf Det gjør nesten jeg og! TS: Min eks holdt på slik, og det viste seg at han fremdeles drev på med eksen. Jeg synes du har all grunn til å være skeptisk her. 1
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2013 #6 Skrevet 5. august 2013 Min holdt også å med eksen. Tok meg 18 år før jeg fant det ut, at de var mer enn venner altså... Så for fremtidens mann - eks er eks og ikke venninne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå