Gå til innhold

Batteri til service IGJEN!?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I dag la jeg merke til denne beskjeden på macen min:

post-37809-0-28647400-1375715672_thumb.p

Dette har skjedd en gang før, og da leverte jeg inn macen min til nærmeste Eplehuset. Derfra ble den sendt til Trondheim og jeg fikk den ikke tilbake før 3 uker senere.

Det har seg sånn at jeg flytter til utlandet om 2 uker, og jeg er avhengig av macen min både når jeg flytter og i tiden før. Jeg har derfor ikke mulighet til å levere den inn og så skal den være borte i 3 uker, jeg reiser jo om 2!!

Så, det jeg lurer på er, hva skjer om jeg bare lar det være? Ikke leverer den inn? Erfaringer?? Friker ut her

Anonymous poster hash: 00301...9b6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte den forresten i 2010, får jeg dette dekket av garantien? Eller må jeg betale selv??

AnonymBruker
Skrevet

dyyyyyyytttt

Skrevet

Hvis jeg ikke husker helt feil regnes batterier til laptoper som en slitasjedel, som vil si at garantitiden er på knappe 6 måneder. Med tanke på at det er tre år siden blir jeg meget overrasket om du får dette gratis. Nå vet jeg ikke hvordan det fungerer på Eplehuset, men normal servicetid er 2-3 uker.

Kjøp ny Mac!

AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg ikke husker helt feil regnes batterier til laptoper som en slitasjedel, som vil si at garantitiden er på knappe 6 måneder. Med tanke på at det er tre år siden blir jeg meget overrasket om du får dette gratis. Nå vet jeg ikke hvordan det fungerer på Eplehuset, men normal servicetid er 2-3 uker.

Kjøp ny Mac!

Jeg bytter batteriet i april 2012, og da var det gått nesten to år siden jeg kjøpte det, men fikk det gratis...

Ny mac blir litt vanskelig nå, ettersom alle penger går til flyttingen til utlandet..tror du det er farlig å bare overse feilen?

AnonymBruker
Skrevet

du trenger ikke å levere den inn. har selv det der, og det står at du skader ikke macen om du fortsetter å bruke den uten å levere den inn.

har hatt det i et halvt år nå, og fortsatt like fin:) eneste er at den meldingen der kommer opp hver gang jeg har tappet hele batteriet for strøm, noe man helst ikke skal gjøre:P

verste som skjer er at det kan ende med at laderen må stå i hele tiden :)

Anonymous poster hash: ae854...381
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

du trenger ikke å levere den inn. har selv det der, og det står at du skader ikke macen om du fortsetter å bruke den uten å levere den inn.

har hatt det i et halvt år nå, og fortsatt like fin:) eneste er at den meldingen der kommer opp hver gang jeg har tappet hele batteriet for strøm, noe man helst ikke skal gjøre:P

verste som skjer er at det kan ende med at laderen må stå i hele tiden :)

Anonymous poster hash: ae854...381

Åå tusen takk for svar. Ble litt mer rolig nå..macen er nemlig veldig viktig..skal undersøke å prøve å skifte selv, hvis ikke lar jeg den bare være

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte den forresten i 2010, får jeg dette dekket av garantien? Eller må jeg betale selv??

Tre år høres ut som en grei levetid på et batteri. Til og med mac bruker jordiske deler.

Anonymous poster hash: 442cf...708

AnonymBruker
Skrevet

Tre år høres ut som en grei levetid på et batteri. Til og med mac bruker jordiske deler.

Anonymous poster hash: 442cf...708

Skrev i en av kommentarene ovenfor at jeg byttet batteri i april 2012 ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...