AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #1 Skrevet 5. august 2013 Når setter man de i, for å lindre trykk i øret? Rett før landing, eller hele turen. De får ikke trykk når flyet letter. Noen som har brukt slike? Erfaringer? Virker de? Anonymous poster hash: d4eb4...c2d
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #2 Skrevet 5. august 2013 Vet mamma ammet oss barn når vi var ut og fløy. Hun ammet oss når flyet lettet, og når flyet landet. Blir på samme måte som når vi tygger tyggegummi, når kjevene er i bevegelse så "hindrer" du eventuellt trykk, så når barnet suger så blir det på samme måte. Kanskje du kan prøve det? Anonymous poster hash: 13b7e...0f6
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #3 Skrevet 5. august 2013 http://www.apotek1.no/produkter/earplanes-orepropp-small-1par-995514p Anonymous poster hash: ee996...cc4
Gjest halebein Skrevet 5. august 2013 #4 Skrevet 5. august 2013 Haha. Tror det hadde sett litt merkelig ut, gutta er 7 og 10 år:-) ammet de da de var små, ja. Bygges hjelper litt, men minsten særlig, synes det er veldig ubehagelig, og gråter:-/
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #5 Skrevet 5. august 2013 jeg gir ungene noe å drikke eller tyggis.så går det greit Anonymous poster hash: ee46c...b16
Gjest halebein Skrevet 5. august 2013 #6 Skrevet 5. august 2013 Og der glemt jeg at jeg hadde trykket på AB:-) jaja! *tyggis skulle det også forresten stå, ikke bygges:-)
Kicki_90 Skrevet 5. august 2013 #7 Skrevet 5. august 2013 Jeg bruker vått papir under innflygning. Setter de i når jeg merker at vi er på tur nedover. Trenger ikke på tur opp, da holder det med nesespray og tyggegummi. Så når du begynner å merke at dere går ned, evt hør med personalet om de kan si i fra om du ikke merker det selv, er det greit å putte noe i ørene.
Gjest halebein Skrevet 5. august 2013 #8 Skrevet 5. august 2013 Tusen takk for link!!! :-) da tester vi:-)
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #9 Skrevet 5. august 2013 Hehe, javisst...om de er i den alderen, da vil det nok se en smule snodig ut Er så vant med baby prat her inne, så går inn i automatisk alder når jeg svarer. Anonymous poster hash: 13b7e...0f6
Karmosin Skrevet 6. august 2013 #11 Skrevet 6. august 2013 Trykkutjevnende ørepropper virker, ja. Jeg bruker dem bare hvis jeg er tett i nesen fordi det da er vanskeligere å utjevne selv, men de har vært redningen når jeg er forkjølet og må fly. Jeg setter dem inn før setebeltelyset blir slått på og kapteinen annonserer landing, fordi flyet har allerede begynt nedstigningen før det skjer. Kanskje en halvtime før landing, omtrent?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå