Gå til innhold

Liker han meg mer enn en vennn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble kjent med en fantastisk mann i september ifjor, på begynnelsen var han veldig på. Jeg fikk meldinger hver dag og han ringte et par ganger i uken. Han var litt treg på å svare på meldinger, men han sa klart i fra på begynnelsen at han ikke likte den "vrituelle verden". Etter en måned fra da vi ble kjent ble han overført av jobben til andre siden av dammen, vi begge syntes det var trist. Vi holdt kontakt på mail, men ikke like mye som før, men vi mailet en gang i uken isåfall.

I perioden han bodde i Norge så hadde jeg ikke sex med ham(om det har noe å si).

For to måneder siden flyttet han tilbake til Norge, til en annen by enn meg. Vi har holdt kontakt alt fra flere ganger i uken til en gang i uken. Vi har møtt hverandre også, vi har fortsatt ikke hatt sex med hverandre, men vi har vært intime på andre måter, det er jeg som ikke vil ha sex ennå, noe han har sagt er helt greit. Men jeg vet liksom ikke om mannen er interessert i meg mer enn at jeg kanskje er en hyggelig jente han liker å være med eller om det faktisk er noe mer. Men vi flørter jo masse, og han skal hele tiden holde meg i hånden eller holde rundt meg. Men jeg skjønner ikke helt hvorfor ting ikke skjer litt raskere. Jeg har ennå ikke tatt meg mot til å snakke med ham, er redd for å virke litt for serriøs, men neste måned så har vi faktisk hatt kontakt i et år. Men grunnen til at jeg aldri tok den samtalen med ham mens han var i utlandet var jo fordi han var i utlandet.

Men hva tror dere menn her på forumet, damene kan også svare. Tror dere han er interessert eller er jeg bare en jente han liker å møte av og til.

Anonymous poster hash: f1b3a...29b
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hør med han hva han vil :)

Tenkte å ta en prat med ham neste gang han kommer til meg. Gruer meg litt, men det er kanskje på tide å ta den store praten.

Anonymous poster hash: f1b3a...29b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...