Gå til innhold

Interessert at av motsatt kjønn tar mye kontakt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har det hendt at du har åpna øynene for en gutt/jente du egentlig ikke trodde du kom til å bli interessert i, bare fordi de tok mye kontakt og var mye "på"?

Anonymous poster hash: 7b936...326
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Eller som vi egentlig kan kalle "mas"

Skrevet

Nei, aldri. Det har motsatt virkning for meg. Først er jeg høflig avvisende. Så blir jeg irritert, og deretter blir jeg provosert. Da avviser jeg på en direkte og kald måte.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, tror egentlig ikke det har skjedd. Men det hadde nok kommet an på hvordan kontakten var - om det var en kamerat jeg syntes var tilstrekkelig attraktiv, og han hadde begynt å invitere meg med på ting jeg syntes var interessante (fester, felles interesser, ut og spise osv), men uten å direkte prøve seg i første omgang, vil jeg tro jeg kunne bli interessert. En som fortsetter å være "på" og tydelig på at han ønsker noe mer, etter at jeg har avvist ham, vil jeg bare trekke meg helt unna.

Anonymous poster hash: a9d9e...a0c
Gjest Snuppi
Skrevet

Nei, det har aldri skjedd.

Om jeg ikke er interessert i utgangspunktet, blir det bare verre dersom typen ikke skjønner at nei betyr nei.

Jeg forventer at menn respekterer at jeg ikke er intereressert.

AnonymBruker
Skrevet

Ja.

Anonymous poster hash: 1a510...398
Skrevet

Aldri. Tvert imot. Har opplevd dette iallfall to ganger, fra gutter da, og er bare helt sykt turn-off.

AnonymBruker
Skrevet

Har hørt tidligere at noen åpner øynene mer for en som gir av seg selv. Altså at det er turn off istarten, og når personen slutter å gi dem oppmerksomhet så jakter de etter han.

AnonymBruker
Skrevet

Ja

Anonymous poster hash: be7af...9a5
AnonymBruker
Skrevet

Med ja, mener jeg: Kjæresten tok mye kontakt (ikke at han var gærn), ble venner med meg, ble avvist mange ganger... men han ga ikke opp? han hadde bestemt seg at det var meg?

Vi har vært sammen i seks år. Jeg er lykkelig forelsket! :)

Anonymous poster hash: 1a510...398
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Koselig å høre AB!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...