AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #1 Skrevet 5. august 2013 Trenger jeg registrert VPS konto for dette i den aktuelle banken jeg kjøper igjennom? <---- Grønn Anonymous poster hash: 1e6a5...eb3
Gjest Blondie65 Skrevet 5. august 2013 #2 Skrevet 5. august 2013 Får du ikke det da når du prøver å kjøpe?
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #3 Skrevet 5. august 2013 Beløpet har blitt trukket fra konto, men står ikke oppført som fondsandeler enda. Jeg har ikke registrert VPS konto i denne banken. Oppdaget det 3 min etter stengetid, så lurte på om noen kloke sjeler her inne visste . Anonymous poster hash: 1e6a5...eb3
Gjest Eurodice Skrevet 5. august 2013 #4 Skrevet 5. august 2013 Jeg leste overskriften fort som "kjøpe fondsandaler i nettbank"
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #5 Skrevet 6. august 2013 Du får det du trenger når du bestiller. Anonymous poster hash: 21ace...16d
Charmander Skrevet 7. august 2013 #6 Skrevet 7. august 2013 Du kan kjøpe enkelte fond å spare f. eks via Skandiabanken. Vil dog anbefale et fond som heter Netfonds Xtra eller bare rene indeks fond som hovedindeksen på Oslo Børs (OBX) om du skal spare i aksjer og har lite eller ingen peiling.
Atrix Skrevet 7. august 2013 #7 Skrevet 7. august 2013 Virker ikke som om jeg trenger VPS konto for fondsandeler, men de sa i banken at det kan ta litt tid før fonds beholdningen oppdateres, så forhåpentligvis kan jeg se dem idag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå