Gjest Maman Skrevet 5. august 2013 #1 Skrevet 5. august 2013 Hei, syns det er moro å se på serier og dokumentarer om fødsler og graviditet når jeg selv går gravid. Men hvilke serier etc. er det som går på tv nå?
Silfen Skrevet 5. august 2013 #2 Skrevet 5. august 2013 Vet ikke om noen som går på tv, men mye ligger jo på nett. Norske og svenske jordmødrene. Britiske og amerikanske One born every minute. Amerikanske Midwifes of New Jersey og lignende serier.
Silfen Skrevet 5. august 2013 #4 Skrevet 5. august 2013 TLC har også en, baby stories? Husker ikke navnet.
Silfen Skrevet 5. august 2013 #5 Skrevet 5. august 2013 Ellers er jo Ricki Lake sin dokumentar verdt en kikk. The business of being born.
Sommernatt Skrevet 5. august 2013 #6 Skrevet 5. august 2013 16 and pregnant Teen mom (1,2 og snart 3) One born every minute Birth stories Jordmødrene Pregnant in heels
Gjest Maman Skrevet 6. august 2013 #7 Skrevet 6. august 2013 Oj, takk for mange tips! Men hvilke kanaler går de på..? Kan se litt på nett men har bare ipad så det blir ikke den helt store opplevelsen.
Silfen Skrevet 7. august 2013 #8 Skrevet 7. august 2013 Dersom du kan ha plugins, så kan du se på kanalene som har de. Hvilke vet jeg ikke. Må nesten google. Tlc har kanskje noe, channel4 eller itv kanskje. Og mtv.
ZebraTiger Skrevet 7. august 2013 #9 Skrevet 7. august 2013 Min favoritt er I didn't know I was pregnant. TLC sender den ganske ofte på dagen.
Gjest Ciegus Skrevet 8. august 2013 #10 Skrevet 8. august 2013 Hvor finner man den svenske Jordmødrene da? One born every minute ligger på YouTube.
Silfen Skrevet 8. august 2013 #11 Skrevet 8. august 2013 Den svenske lå iallfall på tvkanalen sine nettsider da de ble sendt. Skulle gjerne hjulpet med googling, men jeg har bare mobil og det er stress.
Gjest Ciegus Skrevet 8. august 2013 #12 Skrevet 8. august 2013 (endret) Den svenske lå iallfall på tvkanalen sine nettsider da de ble sendt. Skulle gjerne hjulpet med googling, men jeg har bare mobil og det er stress. Vet du, eller noen andre her, hvilken kanal det var da? :-) jeg kan jo forsåvidt google selv også når jeg har lagt fra meg mobilen. Endret 8. august 2013 av Ciegus
Silfen Skrevet 15. august 2013 #13 Skrevet 15. august 2013 One born every minute/fødeavdelingen går NUH på Fem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå