Gå til innhold

Tv-serier om graviditet og fødsler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, syns det er moro å se på serier og dokumentarer om fødsler og graviditet når jeg selv går gravid. Men hvilke serier etc. er det som går på tv nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om noen som går på tv, men mye ligger jo på nett. Norske og svenske jordmødrene. Britiske og amerikanske One born every minute. Amerikanske Midwifes of New Jersey og lignende serier.

Skrevet

fødeavdelinga

Skrevet

TLC har også en, baby stories? Husker ikke navnet.

Skrevet

Ellers er jo Ricki Lake sin dokumentar verdt en kikk. The business of being born.

Skrevet

16 and pregnant

Teen mom (1,2 og snart 3)

One born every minute

Birth stories

Jordmødrene

Pregnant in heels

Skrevet

Oj, takk for mange tips! Men hvilke kanaler går de på..?

Kan se litt på nett men har bare ipad så det blir ikke den helt store opplevelsen. :)

Skrevet

Dersom du kan ha plugins, så kan du se på kanalene som har de. Hvilke vet jeg ikke. Må nesten google. Tlc har kanskje noe, channel4 eller itv kanskje. Og mtv.

Skrevet

Min favoritt er I didn't know I was pregnant. TLC sender den ganske ofte på dagen.

Gjest Ciegus
Skrevet

Hvor finner man den svenske Jordmødrene da?

One born every minute ligger på YouTube.

Skrevet

Den svenske lå iallfall på tvkanalen sine nettsider da de ble sendt. Skulle gjerne hjulpet med googling, men jeg har bare mobil og det er stress.

Gjest Ciegus
Skrevet (endret)

Den svenske lå iallfall på tvkanalen sine nettsider da de ble sendt. Skulle gjerne hjulpet med googling, men jeg har bare mobil og det er stress.

Vet du, eller noen andre her, hvilken kanal det var da? :-) jeg kan jo forsåvidt google selv også når jeg har lagt fra meg mobilen.

Endret av Ciegus
Skrevet

One born every minute/fødeavdelingen går NUH på Fem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...