AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #1 Skrevet 5. august 2013 Noen som vet om de selger konfekt på Nille? Anonymous poster hash: 3140d...351
Tomaten Skrevet 5. august 2013 #2 Skrevet 5. august 2013 Dra på en matvareforretning du Da er du garantert å finne det.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #3 Skrevet 5. august 2013 De på Europris smaker i alle fall HØGG! Anonymous poster hash: 6fd65...a64
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #4 Skrevet 5. august 2013 Dra på en matvareforretning du Da er du garantert å finne det. Det vet jeg,men dagen i dag ble ikke helt som planlagt så tiden løper litt i fra meg.Har Nille vegg i vegg med jobben,men nærmeste butikk er et stykke unna så var derfor jeg lurte Anonymous poster hash: 3140d...351
Tomaten Skrevet 5. august 2013 #5 Skrevet 5. august 2013 Det vet jeg,men dagen i dag ble ikke helt som planlagt så tiden løper litt i fra meg.Har Nille vegg i vegg med jobben,men nærmeste butikk er et stykke unna så var derfor jeg lurte Anonymous poster hash: 3140d...351 Da er det vel ikke verre enn å stikke hue innom døren å se da?
Dagoberta Skrevet 5. august 2013 #6 Skrevet 5. august 2013 De på Europris smaker i alle fall HØGG! Anonymous poster hash: 6fd65...a64 Jakobsen er slettes ikke verst - men de var bedre før, da det var mer marsipanbiter i dem. De har i hvert fall konfekt på Nille her i byen, ts ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå