AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #1 Del Skrevet 5. august 2013 Er nyutdannet siviløkonom med litt erfaring fra regnskap fra deltidsjobber under studiene og holder nå på og søker fast jobb og blir av og til spurt hva jeg forventer å få i lønn men syns det er vanskelig å svare på. Hva kan jeg egentlig forvente å få i lønn som nyutdannet? Noen andre i samme situasjon som kan gi med litt tips? Anonymous poster hash: 10601...628 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #2 Del Skrevet 5. august 2013 Spørs litt på karakterer og liknende. Noen får 380 andre får 600 i grunnlønn. Mye går på personlig egenhet men karakterer setter grunnlaget. Tenk 400 for en C student fra Agder, 410 for BI, 420 for NHH. B Student rundt 420 for Agder, 430-40 for BI, 450 for NHH. A studenter fra 460 og oppover avhengig av skole, merreritter, nettverk, personlig egenhet og liknende. Nova studentene regner jo med rundt 520-550 og det er garantert noen veldig få som starter på 600-700.000 og. Jeg ville ha kontaktet Econa. Snakket med dem. De vet mye om markedet Anonymous poster hash: 3ae1b...e5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå