Gå til innhold

vasking av bh'er

smile

Vaskes bh'er i vaskemaskin eller håndvask?  

1. 1. Vaskes bh'er i vaskemaskin eller håndvask?

• Alltid for hånd
      8
    • Begge deler
      9
    • I vaskemaskin, men bruker vaskepose
      53
    • I vaskemaskin uten vaskepose
      18

Anbefalte innlegg

I vaskemaskin... uten pose. - men har heller ikke mistet en eneste spile .. den dagen jeg gjør det må jeg kanskje endre rutinene .. men inntil da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har mistet MANGE spiler(selv om noen bh'er er dyre), kanskje derfor jeg vasker alt for hånd..... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke særlig huslig av meg, og har ikke så dyre BH'er at jeg gidder å vaske dem for hånd. Jeg hater alt som lukter av husarbeid, så her går de i vaskemaskinen gitt. Og klok av skade; alltid i vaskepose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppi posen og inn i maskinen!

Gidder ikke å vaske for hånd nei. Kanskje hvis jeg hadde hatt en veldig dyr og flott bh..

Syns de holder bra jeg, og rene blir de vaffal. Spiler som ramler ut har jeg aldri opplevd. Det største problemet mitt er en viss ilder som tygger i stykker stroppene :evil: :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Vasker alltid for hånd.... Har ødelagt en vaskemaskin en gang, pga en spile som løsnet.. Så nå tar jeg dem for hånd... Og det gjøres når det bare er en rein BH igjen i skuffen... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Poirot

Ikke jeg heller, og jeg har aldri hørt om noen jeg kjenner som har mistet en heller, så jeg kan ikke si det er et så vanlig problem at jeg ville kastet bort tid på det.

Har skjedd flere ganger med meg. IKKE gøy å betale 1500 i reparasjon... Så nå er det vaskepose uten unntak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vasker alltid mine i maskinen, og bestandig i vaskepose. Å vaske dem for hånd har jeg slutta med for lengst, de ble jo ikke skikkelig rene! Synes ikke de jeg vasker i maskin holder så mye kortere enn da jeg vasket for hånd jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, jeg vasker dem i maskin, uten vaskepose. Blir maskinen helt ødelagt om en spile løsner? Ble litt bekymret her jeg nå..

Kanskje jeg må gå til anskaffelse av ett stykk vaskepose snart?

Noen andre grunner til at vaskepose er lurt?

Ble litt mye spm her, men ny tråd bare for dette ? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot
Hmm, jeg vasker  dem i maskin, uten vaskepose. Blir maskinen helt ødelagt om en spile løsner? Ble litt bekymret her jeg nå..

Kanskje jeg må gå til anskaffelse av ett stykk vaskepose snart?

Noen andre grunner til at vaskepose er lurt?

Ble litt mye spm her, men ny tråd bare for dette ? :-)

Trommelen kan sette seg fast og det lager en forferdelig skrapelyd....

Vaskepose sliter mindre på tøy, eks om det har perler/paljetter el på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I vaskepose i vaskemaskinen.

Har en eller to ekstra dyre og fine bh'er som jeg som regel vasker for hånd, men jeg kjører dem i maskinen i blandt fordi hvis jeg er lat... Men da selvfølgelig alltid i vaskepose, og jeg er forsiktig med hva de kjøres sammen med.

Har aldri i mitt liv opplevd at en spile har løsnet, og jeg kjøper aldri dyrt undertøy....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trommelen kan sette seg fast og det lager en forferdelig skrapelyd....

Vaskepose sliter mindre på tøy, eks om det har perler/paljetter el på.

I tillegg kan det bli ødelagt noe inne i maskinen og det er ganske dyrt å reparere!!!! En vaskepose til max 50,- er en god investering!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde det bare var jeg som dytter dem i vaskemaskinen.

Godt og se jeg ikke er alleina.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Trodde det bare var jeg som dytter dem i vaskemaskinen.

Godt og se jeg ikke er alleina.....

Dytter dem i maskina jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

I vaskemaskin i vaskepose.

En gang snek det seg med en Bh i lag med håndklær, og den ene gangen forsvant en spile. Vi har ennå ikke funnet den. Så nå dobbelsjekker jeg alltid vasken sånn at det ikke skal gjenta seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har IKKJE dyrt undertøy, men vaskar likevel aldri BH'ar i maskinen (med unntak av sportsBH-ane). Ikkje tek det lang tid å vaske dei for hand, og reine vert dei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vasker de i maskinen i vaskepose.

Jeg har jobbet i vaskeribransjen, salg og rep. av maskiner. Har ikke tall på hvor mange vaskemaskiner som ble ødelagt av spiler. Sure penger for de som måtte betale. Derfor bruker jeg alltid pose. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...