Gå til innhold

Fantaserer alle menn om andre kvinner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Overskriften sier det meste. Her er det snakk om menn i forhold. Er det slik at hvis en mann ser en flott dame på gata så tenker han at han ville hatt henne i sengen? Eller når menn onanerer, tenker de da på andre damer enn dama si?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, ikke konsekvent, men ofte.

• Liker 1
Gjest Rodion Raskolnikov
Skrevet

De fleste fantaserer i forhold og kvinner gjør det også.

Det er ikke galt og fantasere.

• Liker 2
Skrevet

Det skjer nok ofte. Men fantasi er ikke realitet. Vi fantaserer garantert minst like mye om den vi måtte være sammen med på det gitte tidspunktet. Og de fleste realiserer med den man er sammen med.

Ikke gidd være redd for fantasier. Del dem heller med hverandre.

• Liker 1
Skrevet

Ja, på lik linje med kvinner som fantaserer om andre menn når de er i forhold.

• Liker 1
Skrevet

Det hender.

• Liker 1
Skrevet

Kan ikke svare for alle, men NEI, alle gjør ikke det.

• Liker 1
Skrevet

Ja, på lik linje med kvinner som fantaserer om andre menn når de er i forhold.

Det er ikke sant. Jeg har vært sammen med en mann i 3 år og har aldri hatt behov for å fantasere om noen andre!! Jeg tenker slik at hvis han først tenker på at han ville hatt en annen i sengen, så kunne han så like gjerne gjort det for min del!

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke sant. Jeg har vært sammen med en mann i 3 år og har aldri hatt behov for å fantasere om noen andre!! Jeg tenker slik at hvis han først tenker på at han ville hatt en annen i sengen, så kunne han så like gjerne gjort det for min del!

Jeg var ikke klar over at du snakker for alle kvinner.

Anonymous poster hash: 81d6c...7bb

• Liker 2
Skrevet

Tror nok alle menn gjør det, utroskap er det først når det kommer til handling. Dessverre er det mange som ikke klarer å skille mellom fantasi og virkelighet.

Skrevet

Jeg var ikke klar over at du snakker for alle kvinner.

Anonymous poster hash: 81d6c...7bb

?

Skrevet

Tror nok alle menn gjør det, utroskap er det først når det kommer til handling. Dessverre er det mange som ikke klarer å skille mellom fantasi og virkelighet.

Hvem som sier at utroskap bare er handling? Det ligger i ordet. Man er ikke tro mot sin partner om man fantaserer om andre.

AnonymBruker
Skrevet

Hvem som sier at utroskap bare er handling? Det ligger i ordet. Man er ikke tro mot sin partner om man fantaserer om andre.

Med en holdning som det er du heldig hvis du i løpet av ditt liv har ett forhold som varer ett år en gang.

"The secret to a happy marriage is cheating"

Anonymous poster hash: 3793b...1aa

• Liker 3
Skrevet

Med en holdning som det er du heldig hvis du i løpet av ditt liv har ett forhold som varer ett år en gang.

Tror ikke det er så mange som er enige i at det er lykkelig ekteskap om man er utro..

Skrevet

herregud noe så latterlig. fantasier er da ikke uvanlig eller fælt, så lenge det forblir med fantasien.

Skrevet

Den dagen han ikke tenner på andre damer er han impotent. Like ille er det dersom han begynner å snakke om hvor pene andre er, da er han enten helt teit, eller gammel og på sidelinjen.

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke. Men jeg tenker på andre menn når jeg onanerer. Ikke på noen spesifikke da.

Anonymous poster hash: 08f80...853
Skrevet

Da har jeg sannelig vært heldig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...