AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #1 Skrevet 5. august 2013 Jeg har kun 2 uker ferie og av div. grunner kan vi ikke reise bort så vi dro til hans foreldre. Jeg er ganske låst til han og han velger å spille. Han spiller dataspill flere timer hver dag og er negativ til å finne på noe. Holder på å bli gal. Mest lyst til å dra minvei.Anonymous poster hash: ac794...313
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #2 Skrevet 5. august 2013 Kan du ikke bare dra da? Du er vel ikke limt fast til ham? Han har fri og vil tydligvis spille dataspill. Du vil ikke det. Bli litt uavhengig, kvinne! Anonymous poster hash: c6062...c86
LukaFrost Skrevet 5. august 2013 #3 Skrevet 5. august 2013 Hvis du ikke trives synes jeg du skal dra drefra. Du tjener ikke noe på å gå rundt og surne. 1
Gjest Offensive Pie Skrevet 5. august 2013 #4 Skrevet 5. august 2013 Dra alene, dra med en venninne, dra uten ham! Så blir alle fornøyde 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #5 Skrevet 5. august 2013 Reis da! Finn en venn eller venninne som vil ta en hoppåtur (om det lar seg gjøre), dra på hytta, besøk familien din, finn på ting med familien hans, dra ut med båt om dere har det eller bare kjør din vei og ta ting som det kommer Skjønner at du ønsker å tilbringe ferien med han, og ikke noen tilfeldige, eller foreldrene hans for den saks skyld, men om du vil vekk fra stua i sommer så ser det ikke ut som du har noe valg. Eventuelt kan du sette hardt mot hardt og kreve at han fløtter ræva fra kontorstolen til utendørs. Samboeren min elsker å spille, noe han gjør ganske mye, men han har skamvett til å bli med når jeg foreslår andre ting. Ikke tørr han spille når vi er til foreldrene hans heller, for han vet at mora misliker det sterkt. Hva sier foreldrene hans da? Anonymous poster hash: 191f1...ff6
Gjest Heartbeat Skrevet 5. august 2013 #6 Skrevet 5. august 2013 Drit i fyren og finn en med samme interesser som deg. Det er det som funker best. I det lange løp blir det kjedelig med en mann som bare vil spille og aldri finne på ting! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå