AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #1 Skrevet 5. august 2013 Jeg har startlån i kommunen. Jeg bor ikke i leiligheten jeg kjøpte for den er altfor liten for oss. Jeg leier den ut. Finner nå ut av det ikke er lov å leie boligen ut og at man må bo der selv. Jeg vil ikke selge den. Hva gjør jeg. 35 kvm er ikke egnet for oss når jeg venter ett barn til. Anonymous poster hash: 1f3d9...511
Zzyzx Skrevet 5. august 2013 #2 Skrevet 5. august 2013 Hvorfor vil du ikke selge? Det er jo det eneste alternativet når du ikke kan bo der selv og ikke kan leie den ut.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #3 Skrevet 6. august 2013 Flere? Nei det er egentlig ikke det nei, jeg kan bytte bank/lånegiver. Men da mister jeg den gode renten. Leiligheten ahr jeg ikke eid så lenge å får en god pris ved utleie. Anonymous poster hash: 1f3d9...511
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #4 Skrevet 6. august 2013 Du kan jo ta sjansen på å beholde folkeregistrert adresse ved leiligheten, og bo en annen plass. Men jeg ville ikke gjort det. Hvorfor har du plutselig blitt gjort oppmerksom på dette nå? Har kommunen oppdaget deg? Anonymous poster hash: 02685...24f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå