Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det siste du kjøpt av klær? Fortell gjerne om farge, hvor du kjøpte det og evt. hva det kostet.

Det siste jeg kjøpte var et svart miniskjørt hos VIC som kostet ca 1000lappen. Og er kjempefornøyd med det :-) Har det på meg i skrivende stund. :-)

Så er det din tur til å fortelle.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte i går en Levis bukse til 799. Merke 927? :roll:

Skrevet

Fikk endelig rota meg til å kjøpe en svart gardigan på H&M. Billig var den også, 149,- :-)

Skrevet

Kjøpte en tynn mammakjole på H&M til 249,-.

Den er stripete, og i forskjellige røde og oransje farger.

Skrevet

idag kjøpte jeg ei t-skjorte i en herlig blåfarge med hvit skrift, kunne ikke motstå den.. h&m 69spenn.. og en mintgrønn enkel genser, elsker den fargen.. h&m 69 spenn ;)

Skrevet

Kjøpte meg en Levis bukse til 799,-.

Modell 529, i "vanlig" olabuksefarge :wink: , men litt ekstra slitt her og der. Kjempefornøyd! Brukte forresten litt for mye penger i forrige uke, men har masse fine klær, ny hårfarge og en Christian Dior fuktighetskrem (som jeg fikk i posten fra Hong Kong i går) igjen for det!

En herlig start på våren :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Siste jeg kjøpte var tre BH'er til 230 kr. pr. stykk og et par høyhælte sko til 250 kr. fra Frederick's of Hollywood.¨

Bildene er slettet. Det er ikke tillatt å poste bilder i innlegg. Dette fordi det "stjeler båndbredde". Du kan derimot linke til andre internettsider.

Orakel - moderator

Skrevet

Kjøpte en hvit genser på Bik Bok idag, 299 kr.

Skrevet

Det siste jeg kjøpte var neglelakksfjerner(40?kr), Rimmels flirt lipstick..mango lukt...(den var BILLIG...70 kr?), Hvit Tubetop den var så stilig at jeg bare måtte ha den..fargen er ikke vanlig hvit..men krem hvit..sånn skinnende hvit som ser ganske bra ut hvis man har farge på kroppen....kostet en to hundrelapp..og alt dette kjøpte jeg etter jobb igår :P

Skrevet

Jeg kjøpte meg en lekker trenchcoat i babyrosa til kr 400,- på Vero Moda i går. Har den på i dag, og synes at jeg ser ut som en litt avdanket filmstjerne.....! :hoho:

Skrevet

Jeg handlet klær på mandag, og da kjøpte jeg:

1 rosa hotpants

1 turkis kort skjørt

1 gul singlet

1 hvit singlet

1 Mørke rosa strømpebukse

1 Mellomblå strømpebukse

1 gul strømpebukse

Totalen ble på 800,-

singletene, skjørtet og hotpantsen kjøpte jeg på StorO, og strømpebuksene i byen!! :kul:

Skrevet

Det siste plagget...hm, har blitt litt shopping i det siste.. Men noe av det siste jeg kjøpte var en rød blaser fra vero moda, røde joggesko(fra dna) + en masse i turkis, bla topp, genser, skjørt :wink:

Skrevet

Var å shoppet litt igår. Det ble en dongeribukse fra Ichi og et par helt lyse beige kule joggesko fra Din sko. Buksa kostet 498 og skoene 270. Billig og greitt..

Skrevet

Shoppet litt på H&M forleden, og da kjøpte jeg blandt annet en turkis topp til 69 kr som var kjempefin både i fasong og farge! :)

Mitt siste kjøp innen sjanger hudpleie/make up/parfyme, er parfymen til Escada, Island Kiss. Den ble selvsagt betillt fra SN! :wink:

Gjest Cuddly
Skrevet

Naturhvit fløyels-blazer, elsker blazere!

Skrevet
Naturhvit fløyels-blazer, elsker blazere!

Jeg også :enig_animasjon: Har tre stykker nå som jeg bruker mye, kanskje litt kalde nå men går fint med en litt varm genser inni. Og vi går jo mot lysere tider. Vurderer å kjøpe meg et par svarte pumps, har ikke noen sånne typer sko ennå, men begynnt å like de.. Tror nok sånne sko er stilige til blazer, sett det litt i blader og sånn og ser ganske tøft ut :ekstra kul:

Skrevet

Løkenbunad i Sarpsborg (idag, av en tidligere eier, men ubrukt...Husfliden har sydd den) til ca 13.000... heldigvis slapp jeg å betale alt selv...!

Vet ikke om det kan kalles shopping jeg...?! ;)

Skrevet

Åjoda, alt du betaler for er shopping :P:kul:

Skrevet

Hehe, shopper nesten hver dag jeg da, på matbutikken :ler:

Skrevet

OK DA :o

FInn en annen definisjon selv :P :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...