Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært singel en god stund, og har ikke møtt noen jeg har fått følelser for heller. Jeg vet jeg er snill og pen, men ganske sjenert, og orker ikke typiske sjekke-arenaer som barer og nattklubber etc. Jeg har vurdert å prøve nettdating, men etter å såvidt ha prøvd en nettdatingtjeneste fikk jeg følelsen av at heller ikke det var noe for meg. Teite sjekkereplikker fra masse menn jeg synes var totalt uinteressante gjorde meg bare irritert. Nå har jeg lukket meg inn i en slags dvale der jeg forteller meg selv at jeg ikke kommer til å møte noen jeg kommer til å like, at jeg ikke kommer til å oppleve den store kjærligheten osv. Jeg vet at det ikke er konstruktivt, og jeg lurte på om noen hadde noen tips til hva jeg kan gjøre for å komme ut av dvalen. Finnes det noen arenaer man kan møte hyggelige og respektfulle menn? Vet noen om det finnes det noen nettdatingstjenester med få og seriøse brukere? :vetikke:

Anonymous poster hash: a2f75...e20

Anonymous poster hash: a2f75...e20
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg åpner ett slikt sted en gang i 2013/2014 :)

Når det er sagt så kan den hende at ting fungerer bedre for deg med å treffe noen i det virkelige liv, eller via singeltreff i nærheten av der du bor, hvis det finnes slike. En ting kan være å arrangere en "restefest" som jeg har arrangert noen ganger. Du har en fest hjemme hos deg og ber alle gjestene ta med seg en singel venn/venninne og litt restemat.

Endret av Nettinettet
AnonymBruker
Skrevet

Hvilken tjeneste var det du prøvde da? Møteplassen og Sukker jo de største for den norske befolkning, der undertegnede er også medlem på sistnevnte.

De som har få medlemmer og lite kjent pleier å være bare scam. Du har ikke vurdert speeddating da?

Det med rare meldinger fra menn kan ha noe med bildet og profilen din å gjøre. Kan være lurt å gå over det man skriver, hvordan man vil presentere seg selv og hva man er på søk etter.

Anonymous poster hash: b1ddc...3b9
AnonymBruker
Skrevet

Dessverre blir vi seriøse gjemt bort av de useriøse på datingsidene.

Veldig mange kvinner som tror alle er useriøse der inne, men det ikke sant. Vi er bare ikke så frempå. Kanskje vi ikke sender ut meldinger heller fordi vi vil ikke være desperate.

Anonymous poster hash: 1a43f...fc2
Skrevet

Dessverre blir vi seriøse gjemt bort av de useriøse på datingsidene.

Veldig mange kvinner som tror alle er useriøse der inne, men det ikke sant. Vi er bare ikke så frempå. Kanskje vi ikke sender ut meldinger heller fordi vi vil ikke være desperate.

Anonymous poster hash: 1a43f...fc2

Mhm.. og det er også derfor jeg jobber med å få til en annen type nettdatingside. Et sted hvor kvalitet er viktigere enn kvantitet. :) Det blir et nettsted med både rådgivning og matchmaking, da slipper man f.eks å jage etter damene men blir plukket ut som en potensiell fordi de som jobber på nettsiden ser at man kanskje passer sammen. Ikke noe datamaskiner som lager matchtall etc. Man gir av seg selv til en kontaktperson, og ikke til alle og enhver som er der inne. Så er det egentlig bare å vente for å se om man blir satt opp på date med noen som kontaktpersonen mener man kan passe sammen med.

Skrevet (endret)

Vel, det er flere greie menn her inne :nigo:

Em, mitt tips er i grunn å gå være ute irl. Trenger jo ikke å være på de typiske sjekke-arenaene, men det er mange aktiviteter man kan være med på hvor man treffer det motsatte kjønn. Er jo bare å melde seg opp på det ene og det andre. Treffer nye folk, får nye venner og man treffer kanskje en man liker. Kanskje man treffer en man liker gjennom de nye vennene man får også :)

Jeg er forresten også i dvale nå, og det jeg gjør er å fokusere på andre deler av livet mitt enn kjærlighetslivet. Driver med en del aktiviteter på fritiden så jeg bruker tid på å bli bedre på de, tar meg tid til familie og venner, hjelper til her og der osv. Så dagene går i grunn ganske fort og da glemmer man dvalen!

Endret av .-L-.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...