Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest anonym
Skrevet

Vargas12.com om sex/samliv.

Jeg blir sprø snart av det hele. Typen vil ikke se at rådene på den bloggen er ødeleggene for vårt forhold. Om typen ikke tar mine meninger på alvor i dag, ja da pakker jeg tingene mine!

Overreagerer jeg? sukk!

Videoannonse
Annonse
Gjest Rodion Raskolnikov
Skrevet (endret)

Hva hvordan våger han og lese noe du ikke liker.

Dump han..............

Endret av Mephistopheles
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Du får nesten linke til ett av innleggene du ikke liker da. Det jeg så var på grensen til kjedelig og irrelevant.

Anonymous poster hash: 74727...d0b
Skrevet

Du vurderer å pakke sammen sakene dine fordi han leser... en blogg?! Seriøst?

• Liker 1
Gjest anonym
Skrevet

Du vurderer å pakke sammen sakene dine fordi han leser... en blogg?! Seriøst?

Les nå hva jeg skriver da!

Typen har fått for seg at han har funne "bibelen" argh!

Gjest anonym
Skrevet

Probleme er at han ikke tenker selv. Den bloggen er så overflatisk som den kan bli, og det har vært en masse styr i vårt til ellers fine forhold inntil han bejynte å lese og hente "råd og tips" derfra. :/

Er vel ikke bare jeg som reagerer negativ på den bloggen vel??

Gjest Morteno
Skrevet

Haha, Vargas12.

Han tullingen som reklamerer for bloggen sin på vg.no sine artikler osv.

For en idiot.

Skrevet

Det bør jo ikke være så vanskelig og ordne opp i det problemet da? :twisted:

Først viser du ham dette innlegget, og sier at "Jo, kansje vargas har ett poeng"

http://www.vargas12.com/2012/07/menn-far-kraftig-orgasme-av-a-bli-penetrert-i-rumpa/

Dagen etterpå, når han ligger klar i senga og venter på deg. Poserer du sexy i døråpningen mens du har på deg en slik en ;)

http://club4shop.no/10-vibrating-hollow-strap-on.html

Så stor som du overhode kan finne!

• Liker 2
Gjest Snuppi
Skrevet (endret)

Det bør jo ikke være så vanskelig og ordne opp i det problemet da? :twisted:

Først viser du ham dette innlegget, og sier at "Jo, kansje vargas har ett poeng"

http://www.vargas12.com/2012/07/menn-far-kraftig-orgasme-av-a-bli-penetrert-i-rumpa/

Dagen etterpå, når han ligger klar i senga og venter på deg. Poserer du sexy i døråpningen mens du har på deg en slik en ;)

http://club4shop.no/10-vibrating-hollow-strap-on.html

Så stor som du overhode kan finne!

Ehh....haha :fnise:

Endret av Snuppi
Gjest anonym
Skrevet

Viser han heller denne tråen før jeg stikker! Orker ikke høre mer om denne elendige bloggen!

Skrevet

Altså, du mener det er ekkelt at en fyr skriver om analstimulans av menn? Og derfor er det horribelt ekkelt at typen din leser bloggen? Er da ingen hemmelighet at menn har stimulanspunkt analt, og at de aller fleste, når det er gjort riktig, faktisk kan få en god del nytelse av det. Synes du virker barnslig og trangsynt her TS. La nå fyren få lov til å lese hva han vil. Det er faktisk ikke noe du kan kontrollere uansett. Og om han ønsker å være litt utforskende på det seksuelle nivået så er jo det bare ett kjempe pluss!

Gjest anonym
Skrevet

Ekkelt? Nei, les det jeg skriv. Typen bruker bloggen som en veiledning til å "forbedre" vårt forhold. Et forhold som var helt toppers helt til han begynte å følge "råda" fra den drittbloggen der. 5 år sammen, ødelagt på to mnd av den bloggen! Han sei feks: "Men Vargas12 skrive jo at et forhold skal være sånn og sånn!" og så peker han på et innlegg om åpent forhold??

Nei, takkskaldufaenmegha!

5 minutter nå, og jeg er dratt min kos!

Gjest Svampebob1
Skrevet

Ekkelt? Nei, les det jeg skriv. Typen bruker bloggen som en veiledning til å "forbedre" vårt forhold. Et forhold som var helt toppers helt til han begynte å følge "råda" fra den drittbloggen der. 5 år sammen, ødelagt på to mnd av den bloggen! Han sei feks: "Men Vargas12 skrive jo at et forhold skal være sånn og sånn!" og så peker han på et innlegg om åpent forhold??

Nei, takkskaldufaenmegha!

5 minutter nå, og jeg er dratt min kos!

Har du spurt han hva det er som gjør at han ønsker å bedre forholdet?

Det er jo ikke sikkert det har vært like bra for han som deg, vet du.

Gjest anonym
Skrevet

Spurt og fått svar: "Nei, jeg vil bare gjøre det "riktig".. ??! Hva faen? Nesten så jeg lure på om det ligg noe bak. Han har aldri klaga før! Alltid sagt ting rett ut. Menne nå er han bare blitt helt HARRY!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...