AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #1 Skrevet 5. august 2013 Jg får høre både at det er skadelig og at det ikke gjør noe. Jeg kommer vel til å ende opp med en ettervekst på 10 cm hvis jeg finner ut av at det er skadelig 😜Anonymous poster hash: bc67c...a5d
Gjest Rori Skrevet 5. august 2013 #2 Skrevet 5. august 2013 Jeg har hørt at det er anbefalt å ikke gjøre det, men hvis du spør frisøren din eller eventuelt legen din så får du et sikkert svar
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #3 Skrevet 5. august 2013 Så lenge du passer på å ikke pust inn så mye av de gassene hårfargen avgir går det bra. Skal du farge hos frisøren så si i fra at du er gravid. Anonymous poster hash: 693b3...053
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #4 Skrevet 5. august 2013 Jg får høre både at det er skadelig og at det ikke gjør noe. Jeg kommer vel til å ende opp med en ettervekst på 10 cm hvis jeg finner ut av at det er skadelig 😜Anonymous poster hash: bc67c...a5d Det er ikke skadelig. Anonymous poster hash: 1d01f...79a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå