Gjest Ahs Skrevet 5. august 2013 #1 Skrevet 5. august 2013 Inspirert av tråden 2013 bruder - vis frem brudekjolen deres! Antar at mange av oss allerede har begynt å kikke og tenke på kjole, og det er artig å se og diskutere alle ulike brudekjolker kommende bruder velger ut til dagen sin:-) Jeg kan begynne med å si at jeg egentlig har kjøpt en kjole, men har fått øye på en annen- og er derfor i tenkeboksen på hva jeg skal gjøre.
våren14 Skrevet 7. august 2013 #2 Skrevet 7. august 2013 Litt tidlig bare Har første prøvetime neste torsdag Regner ikke akkurat med å finne kjole, men i alle fall få tips om hva som passer meg. Viser fram den dagen jeg har funnet kjolen!
Blådiamant Skrevet 7. august 2013 #3 Skrevet 7. august 2013 Gleder meg til å se (håper det er lov for andre enn 2014 bruder å kikke innom )
Gjest Ahs Skrevet 7. august 2013 #4 Skrevet 7. august 2013 Følelsen av lykke kom endelig - jeg har funnet brudekjolen min:-) Hadde ikke noe lyst til å ta den av, og gleder meg til å svinge meg rundt i kjolen - som er alt hva jeg i utgangspunktet ikke ville ha... men som bare..ble min! Merkelige greier. Til historien hører også med at jeg har en kjole til, som jeg fant med min kjære men som jeg aldri fikk følelsen av at var meg. Gled dere til prøving, prøv ulike type kjoler, og prøv kjolen flere ganger;-) 1
Gjest Kiara! Skrevet 7. august 2013 #5 Skrevet 7. august 2013 Følelsen av lykke kom endelig - jeg har funnet brudekjolen min:-) Hadde ikke noe lyst til å ta den av, og gleder meg til å svinge meg rundt i kjolen - som er alt hva jeg i utgangspunktet ikke ville ha... men som bare..ble min! Merkelige greier. Til historien hører også med at jeg har en kjole til, som jeg fant med min kjære men som jeg aldri fikk følelsen av at var meg. Gled dere til prøving, prøv ulike type kjoler, og prøv kjolen flere ganger;-) Oi! Den var spesiell, men følelsen jeg egentlig sitter igjen med er wow for en kjole! Moderne prinsessedrøm samtidig som den var leken nederst. :D Gratulerer med lykkefølelsen og riktig valg Ahs!
Gjest Ahs Skrevet 7. august 2013 #6 Skrevet 7. august 2013 Oi! Den var spesiell, men følelsen jeg egentlig sitter igjen med er wow for en kjole! Moderne prinsessedrøm samtidig som den var leken nederst. :D Gratulerer med lykkefølelsen og riktig valg Ahs! Ja, den er spesiell! Bare kjolen i seg selv var alle meningsytrerne som var med meg, inkludert meg selv!, skeptiske til. Det var faktisk bare såvidt at jeg gadd å prøve den fordi jeg syntes den så rar ut. Men da jeg fikk den på så var det bare "yes, denne er helt perfekt". Og jeg ble helt forelsket, og alle bare nikket stort. Kjolen er en helt annen kjole på meg enn hva den er uten meg inni. Vanskelig å forklare. Skulle nesten hatt et bilde av den på, men fikk ikke lov til det i salongen. Og jeg som ikke skulle ha en prinsessekjole og i alle fall ikke en tyllkjole ... Nå fikk jeg hentemelding på de blå brudeskoene mine og, så får jeg testet outfiten fullt og helt. Herlig!
Theta Skrevet 11. august 2013 #7 Skrevet 11. august 2013 Jeg har kjøpt Saint Patrick -America 2013 modell. Gjenstår å velge slør, sko, undertøy med mer. Alltid noe å ordne :-) 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #11 Skrevet 14. august 2013 Jeg har kjøpt Saint Patrick -America 2013 modell. Gjenstår å velge slør, sko, undertøy med mer. Alltid noe å ordne :-) Den er veldig fin Anonymous poster hash: 54c86...ae9
Gjest Ahs Skrevet 14. august 2013 #12 Skrevet 14. august 2013 I profil( se bort ifra bh stropp) Så flott kjole, MissEi! Hva slags modell/merke er det? Hvor mye måtte du gi?
MissEi Skrevet 14. august 2013 #13 Skrevet 14. august 2013 Koster 25000 kr suuuper fornøyd ! Merke: demetrios
Gjest Ahs Skrevet 14. august 2013 #14 Skrevet 14. august 2013 Puah.. dyyyrt, men så lenge en er fornøyd :-D
Amens Skrevet 14. august 2013 #15 Skrevet 14. august 2013 Forann ( se bort ifra bh stropp) Synes sånne kjoler er ganske så romantiske og tidløse^_^
Mormont Skrevet 15. august 2013 #16 Skrevet 15. august 2013 Forann ( se bort ifra bh stropp) Nydelig kjole!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå