Gjest Anonymous Skrevet 20. april 2004 #1 Skrevet 20. april 2004 Hei.. Dere som bruker selvbruning jevnlig: Frisker dere opp fargen før all gammel farge er borte, eller skrubber dere bort restene? Jeg opplever nemlig at fargen blir ujevn etter noen dager, flasser av på en måte. Må jeg da vente til alt er borte, eller er det bare å fortsette? Blir glad for svar
Gjest Xavia Skrevet 20. april 2004 #2 Skrevet 20. april 2004 Jeg har aldri opplevd at selvbruningskremen "flasser" av. :o Det høres ut som om du kanskje burde bytte merke! (Det er jo store forskjeller i kvalitet) Ellers topper jeg opp fargen med jevne mellomrom. (Dvs ca et par ganger i uka)
Christy Skrevet 20. april 2004 #3 Skrevet 20. april 2004 Bruker Loreal sin jevnlig jeg og smører på ca. 2 ganger i uka. Da er ikke all farge borte og det flasser ikke. Skrubb huden først og bruk eventuelt bodylotion. Med loreal sin melk føler jeg ikke at jeg trenger å bruke bodylotion først for den inneholder ganske mye fuktighet. Blir like bra da synes jeg.
Gjest Anonymous Skrevet 20. april 2004 #4 Skrevet 20. april 2004 Katriana: hvilken er det du bruker? Den jeg prøvde var fra body shop, og skulle jo være bra Kan det være at problemet skyldes huden min, og ikke kremen? Har ikke tørr hud. Glemte å si at avflassingen er verst på steder som rundt munnen og nesen, på halsen, på brystet (spes i kløften), mellom fingre og tær, og bak knærne. Altså i kriker og kroker for det meste..
AlleyCat Skrevet 21. april 2004 #6 Skrevet 21. april 2004 Me 2, og jeg har prøvd en drøss forskjellige, og det samme skjer hver gang.
Gjest Xavia Skrevet 21. april 2004 #7 Skrevet 21. april 2004 Katriana: hvilken er det du bruker? Den jeg prøvde var fra body shop, og skulle jo være bra Kan det være at problemet skyldes huden min, og ikke kremen? Har ikke tørr hud. Glemte å si at avflassingen er verst på steder som rundt munnen og nesen, på halsen, på brystet (spes i kløften), mellom fingre og tær, og bak knærne. Altså i kriker og kroker for det meste.. Jeg bruker Lancome sin Flash Bronser for ansikt. Den er kjempebra!
Pusebaby Skrevet 21. april 2004 #8 Skrevet 21. april 2004 Når du tar på ny så syns ikke lenger den "farge sprekkinga"
Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2004 #9 Skrevet 21. april 2004 Katriana: Angående flash bronzer.. finnes den for kroppen også? Blir det samme farge som av ansiktskremen, slik at man kan bruke begge på en gang? Er den farget? Fint om du gidder å svare
Gjest Xavia Skrevet 22. april 2004 #10 Skrevet 22. april 2004 Katriana: Angående flash bronzer.. finnes den for kroppen også? Blir det samme farge som av ansiktskremen, slik at man kan bruke begge på en gang? Er den farget? Fint om du gidder å svare Jeg mener å huske at det finnes en for kroppen også. Om den er farget? Ikke når du tar den på nei. Det som også er så fint med denne er at den tørker utrolig fort, og den lukter ikke sterkt i det hele tatt. Det er dermed ikke noe problem å påføre på morgenen og så sminke seg etterpå. Den gir en flott glød i ansiktet. Ønsker du en dypere farge, må du bare smøre på flere lag. (Feks morgen og kveld.) Men akkurat det vet du sikkert.
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2004 #11 Skrevet 22. april 2004 Men hvis den tørker så fort, er den ikke vanskelig å få jevn? Jeg prøvde en annen som tørket så fort at jeg ikke rakk å smøre den helt utover før den var tørr. :-?
Gjest Xavia Skrevet 22. april 2004 #12 Skrevet 22. april 2004 Men hvis den tørker så fort' date=' er den ikke vanskelig å få jevn? Jeg prøvde en annen som tørket så fort at jeg ikke rakk å smøre den helt utover før den var tørr. :-?[/quote'] Det er ikke noe problem å få den jevn, ikke i det hele tatt!! Den tørker ikke med en gang den kommer på huden da vet du!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå