AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #1 Skrevet 5. august 2013 Noen som har forslag til noen kløstillende kremer e.l man kan bruke på underlivet og i rompa? Har fått en ekstrem kløe, hele veien fra fram til bak:P Veldig plagsomt. Vet ikke hva det kan være, er ingen andre ting som tyder på at det er noe galt. Det bare klør. Tidligere en gang da jeg var hos gynekolog bemerket hun at jeg hadde "eksem" mellom skjeden og endetarmen, så det er mulig det er noe jeg bare har anlegg for (har eksem og tørr hud ellers også). Uansett...kan det være sopp? Det er utelukket at det kan være kjønnssykdom. Anonymous poster hash: f5a53...388
Gjest Allergikeren Skrevet 5. august 2013 #2 Skrevet 5. august 2013 Meget mulig at det er sopp, ja. Evt eksemet som gynekologen nevnte. Med tanke på sistnevnte hadde jeg tatt en tur til legen for å få sjekket om det er det ene eller det andre.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #3 Skrevet 5. august 2013 Legesjekk er nok lurt - smart å vite hva du skal behandle Også en tanke - har du bytta vaskemiddel eller kanskje dopapir i det siste....? Sånne ting kan slå ut vet jeg av egen erfaring - det billige dopapiret lønte seg jammen ikke i lengden, auau.....! Anonymous poster hash: cf11b...cfd
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #5 Skrevet 5. august 2013 Har ikke bytta papir eller såpe. Men har gått på mye antibiotika i sommer, og da kan man jo få sopp mener jeg? Men "synes" ikke det? Det er ikke noe som ser unormalt ut, det bare klør Anonymous poster hash: f5a53...388
Gjest Allergikeren Skrevet 5. august 2013 #6 Skrevet 5. august 2013 Du kan også få bare kløe som eneste symptom.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #7 Skrevet 5. august 2013 Antibiotika er jo noe som lett gir sopp. Men klør du inni selve hullet eller kun utenpå? Ved sopp bruker det ofte å klø i selve hullet. For behandling av det trenger du Canesten stikkpille for underliv og en krem du skal smøre deg med gjevnlig. Men et legebesøk hadde jo ikke vært dumt slik at du vet hva du skal behandle. Anonymous poster hash: 9fd89...30c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå