Gå til innhold

Bes man med partner?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi har bedt alle med følge vi, og da får de ta med noen om de vil. Det er bare mennesker vi har kontakt med som blir bedt og da ville jeg selv satt pris på å ha med kjæresten min.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bad de fleste av våre venner med følge. (Uavhengig om man var samboer eller ei.) Unntakene var de som hadde truffet en ny en 3-4 uker før invitasjonen ble sendt ut.

Skrevet
Vi ber ikke kjærester vi ikke kjenner. Rett og slett fordi vi ikke har mulighet til å be et ubegrenset antall gjester i bryllupet vårt, og da vil vi heller ha så mange som mulig vi kjenner godt der enn en stor gruppe av venners kjærester som vi ikke har hatt noe særlig med å gjøre.  

Venners kjærester som vi kjenner ber vi selvfølgelig.

Vil det si at dere ikke ber kjærester dere ikke kjenner godt, selv om de har vært sammen lenge evt bor sammen?!

Om man akkurat har blitt sammen skjønner jeg at man vurderer om kjæresten skal være med eller ikke. Men om det er snakk om etablerte par, blir det noe annet.

Jeg synes faktisk ikke det er greit å invitere halvparten av et etablert parforhold. Da må det være begge eller ingen.

Hadde jeg blitt invitert i bryllup UTEN mannen min hadde jeg faktisk blitt litt fornermet og latt være å gå. Og mannen min ville i alle fall IKKE prioriotert å bli kjent med de vennene mine.

Skrevet
Jeg har en forholdsvis ny kjæreste (3 måneder), som jeg flytter sammen med til sommeren.

Vennene mine har hilst på ham, og de vet at det er seriøst.  

Jeg lurer egentlig mest på åssen vennene dine kan vite at det er seriøst når dere bare har vært sammen i tre mnd. Hvordan kan du selv vite det...?

Vi satte grensen ved samboerskap. Alle som hadde samboer på det tidspunktet vi sendte ut invitasjonene fikk ha med seg sin. Kjærester ber vi ikke. Men klart, vi har ingen på gjestelista som har hatt kjæreste i årevis uten å ha flyttet sammen. Hadde vi det måtte vi kanskje ha revurdert.....

Gjest MrsL
Skrevet

Tex skrev:

Jeg lurer egentlig mest på åssen vennene dine kan vite at det er seriøst når dere bare har vært sammen i tre mnd. Hvordan kan du selv vite det...?  

Da vi hadde vært sammen i tre måneder kjøpte vi hus sammen :-) Etter 6 måneder forlovet vi oss.............så det går ann :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...