Gjest Anonym Skrevet 4. august 2013 #1 Skrevet 4. august 2013 Jeg holdt lenge på med en type. En gang vi var ute sammen, var han veldig oppmerksom mot en av sine såkalte "venninner". Han tok på henne åpenlyst flere ganger da de danset mot hverandre. Jeg spurte henne hva hun holdte på med, hun prøvde å bortforklare seg ( at han bare hadde tatt litt der, dvs hofta..., hun var full osv ), men jeg så at det var "noe" der. Han dro bort til baren umiddelbart, virket flau. Synes hele den oppførselen hans var respektløs i forhold til meg. Vennene hans så at han var "into" henne hele kvelden. Neste dag da jeg tok det opp med han igjen, virket han mer eller mindre careless, og da jeg sa det var over, var han enig. Jeg tok avgjørelsen, var forbanna mildt sagt, ba han om å holde seg unna meg! Vi hadde ikke kontakt på flere mnd. Men så tok han kontakt igjen, og hadde endel kontakt i våres, men jeg mangler fortsatt tillit til han. Han har tatt mye initiativ til kontakt, mld og ringt meg sev om jeg har vært bortreist, sagt fine ting til meg, men da vi tok en kaffe en dag, og han tok noen bilder av meg med mobilkameraet, og han bladde for å vise meg de, så jeg plustelig et bilde av hun "venninna". Jeg klarte ikke å la være å reagere. Han sier at det er ingenting mellom de.Jeg vet at han har henne på fb, mobil osv. Hvordan hadde andre reagert?
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #3 Skrevet 4. august 2013 Spesielt.Anonymous poster hash: b10b9...86b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå