CathFoto Skrevet 4. august 2013 #1 Skrevet 4. august 2013 Jeg har nylig innsett at jeg vil ha slør, men hvor langt skal det være? Finnes det regler for slikt? Hvis høyde har noe å si, så er jeg 163
Petalouda Skrevet 4. august 2013 #2 Skrevet 4. august 2013 kommer jo an på kjolen din, og hva du liker
CathFoto Skrevet 4. august 2013 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2013 (endret) Jeg har ingen formening om hva jeg liker når det gjelder akkurat det, derfor er det så fint å spørre Det finnes altså ingen gyllen regel på dette? Kjolen er en Pronovias Bermeo Endret 4. august 2013 av CathFoto
Petalouda Skrevet 4. august 2013 #4 Skrevet 4. august 2013 nei hva skulle den regelen være ... ? i forhold til alder eller høyde eller hårfrisyre og sånn tenker du .. ?
Petalouda Skrevet 4. august 2013 #5 Skrevet 4. august 2013 steike for en lekker kjole ... pronovias har jo egne slør til mange av kjolene sine .... kanskje det hadde vært noe .. ? personlig syns jeg at akkurat den kjolen krever enten full pakke (lengde) eller ikke noe slør, men det er min mening 1
CathFoto Skrevet 5. august 2013 Forfatter #6 Skrevet 5. august 2013 Takk for det! Og mening settes pris på Jeg har sett på et langt med blondekant, bare var usikker på om det funker på en som er så lav som meg. Ja, tenkte at det kanskje var noe som passet bedre mtp høyden til folk osv. Men om det ikke er det, så er kanskje et bedre spørsmål å spørre hva kg-folket synes er penest når det gjelder lengde på slør?
gullmedalje Skrevet 5. august 2013 #7 Skrevet 5. august 2013 Jeg er like høy som deg og hadde samme problem! Gikk fra å ikke ville ha slør til et laaangt et. Mitt er smalt så det blir ikke for mye slør som jeg var litt redd for 1
Petalouda Skrevet 5. august 2013 #8 Skrevet 5. august 2013 jeg tenker at så lenge du ikke føler deg bortgjemt kan du fiiint ha langt slør
LittDiva Skrevet 5. august 2013 #9 Skrevet 5. august 2013 Enig ! Flott kjole og det må være langt slør
Gjest Kiara! Skrevet 5. august 2013 #13 Skrevet 5. august 2013 Lenger enn 3m ville jeg aldri valgt, det blir fort uhåndterlig og vanskelig å holde pent for den som skal dandere. Pronovias slørene som er helt plaine og i 3lag myk tyll hadde vært utrolig flott til kjolen din. Blir veldig brud med en gang man får på seg sløret så det er absolutt å anbefalle.
CathFoto Skrevet 5. august 2013 Forfatter #14 Skrevet 5. august 2013 De jeg så på var 2,25 tror jeg, Kiara.
Gjest Kiara! Skrevet 5. august 2013 #15 Skrevet 5. august 2013 Kommer til å bli helt utrolig fin Cath. Kjolen er nydelig og dette kommer til å bli prikken over i en.
CathFoto Skrevet 5. august 2013 Forfatter #16 Skrevet 5. august 2013 Kommer til å bli helt utrolig fin Cath. Kjolen er nydelig og dette kommer til å bli prikken over i en. Takk!
Tallulah Skrevet 5. august 2013 #17 Skrevet 5. august 2013 (endret) .. Endret 9. november 2015 av Tallulah
pusla Skrevet 6. august 2013 #18 Skrevet 6. august 2013 Kommer til å bli helt utrolig fin Cath. Kjolen er nydelig og dette kommer til å bli prikken over i en. Langt slør til den kjolen blir skikkelig lekkert! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå