Gå til innhold

Intr i samme person.. Hjelp!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg havnet i en slik situasjon der både jeg og bestevenninnen min er intr i samme person. Hun traff han for en stund siden og jeg traff han på lørdag når jeg var på fest med venninnen min. Utover kvelden var det tydelig at han hadde mer interesse for meg enn hun.

Han var kjekk og morsom og selvfølgelig sjarmerte han meg i senk.

Vi har snakket en del på facebook i ettertid og praten flyter lett.

Dette vet ikke venninnen min, da jeg er redd for at hun skal bli sint på meg da hun mener at han er "hennes".

Vi har vært i samme situasjon før og da snakket vi ikke sammen på flere uker.. Jeg vil ikke at det skal skje igjen! Hva skal jeg gjøre?

Anonymous poster hash: 99f4b...8f5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan dere ikke enige at han velger en av dere? Så er det hvertfall ikke en av deres skyld?

Anonymous poster hash: d00ca...83e
AnonymBruker
Skrevet

Kan dere ikke enige at han velger en av dere? Så er det hvertfall ikke en av deres skyld?

Anonymous poster hash: d00ca...83e

Min mening er jo at han skal få velge selv. Jeg er ikke akkurat noe konkurranseperson og trekker meg helst tilbake hvis jeg kommer i en sånn situasjon.

-ts

AnonymBruker
Skrevet

Vel......

Jeg synes du har gitt det et godt forsøk, jeg.

Anonymous poster hash: c0c4d...b41
AnonymBruker
Skrevet

Vel......

Jeg synes du har gitt det et godt forsøk, jeg.

ironi?

AnonymBruker
Skrevet

ironi?

I grunn ikke, nei.

AnonymBruker
Skrevet

Hvem er viktigst for deg, venninna di eller denne mannen du har møtt én gang?

Ærlig talt.

Mener ikke å være frekk, men det er ganske åpenbart hva du bør gjøre. Venninna di var tross alt interessert først. Hvis du likevel føler at du "må" prøve deg på han håper jeg i det minste at du snakker med venninna di først. Vær ydmyk og ikke bruk argumenter som "han virker mer interessert i meg enn i deg" for det er unødvendig og sårende. Hvis du er ærlig og legger deg langflat kan det jo hende at hun er forståelsesfull og trekker seg unna. Hvis ikke synes jeg du bør respektere vennskapet deres nok til at du glemmer ham, i hvertfall så lenge hun fortsatt er interessert.

Anonymous poster hash: 450f3...911

• Liker 8
Skrevet

Nå har jeg havnet i en slik situasjon der både jeg og bestevenninnen min er intr i samme person. Hun traff han for en stund siden og jeg traff han på lørdag når jeg var på fest med venninnen min. Utover kvelden var det tydelig at han hadde mer interesse for meg enn hun.

Han var kjekk og morsom og selvfølgelig sjarmerte han meg i senk.

Vi har snakket en del på facebook i ettertid og praten flyter lett.

Dette vet ikke venninnen min, da jeg er redd for at hun skal bli sint på meg da hun mener at han er "hennes".

Vi har vært i samme situasjon før og da snakket vi ikke sammen på flere uker.. Jeg vil ikke at det skal skje igjen! Hva skal jeg gjøre?

Vel, hvis hun ikke var der, så er det ikke gjort at han liker deg så mye bedre enn henne.

AnonymBruker
Skrevet

Hun var jo der? Det var hun jeg var på fest med

Skrevet

Du er en dårlig venninne om du prøver deg på ham når du visste at hun var interessert før du møtte ham!

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg visste ikke at hun var det før etter festen, desverre.

Hun har jo tross alt gjort det samme mot meg før, så hvem er det som er dårlig venninne her?

Skrevet

Det du bor gjøre fortest mulig er å snakke med venninnen din og fortelle hva som foregår. Du lager bare ris til egen bak om du fortsetter å ha kontakt med denne mannen bak ryggen hennes. Hva tenker du å gjøre om det kommer så langt at kontakten med han er utenfor Facebook og, og hun fortsatt ikke vet noe?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal jo selvfølgelig snakke med hun om det, men jeg risikerer at vi ikke blir på talefot selv om jeg velger å holde meg unna denne mannen eller ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som dere har et vennskap som preges av å "vinne". Litt sjalu fordi venninna får oppmerksomheten..?? Du sier du har vært i lignende situasjon tidligere, og at hun har gjort det samme mot deg. Er du sikker på at hun ikke bare sa at hun likte han når hun så at han ga deg masse oppmerksomhet. Om det ikke er tilfelle, er det ikke litt rart at du som bestevenninna hennes ikke visste om dette tidligere?

Anonymous poster hash: f68b8...695
  • Liker 1
Skrevet

Min mening er jo at han skal få velge selv. Jeg er ikke akkurat noe konkurranseperson og trekker meg helst tilbake hvis jeg kommer i en sånn situasjon.

-ts

Typisk kvinnemennesker.

Så lenge han velger er det helt greit hehe

AnonymBruker
Skrevet

Hold deg unna, det finnes nok et mindre pent ord på sånne som deg.

Anonymous poster hash: 84494...f6c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som dere har et vennskap som preges av å "vinne". Litt sjalu fordi venninna får oppmerksomheten..?? Du sier du har vært i lignende situasjon tidligere, og at hun har gjort det samme mot deg. Er du sikker på at hun ikke bare sa at hun likte han når hun så at han ga deg masse oppmerksomhet. Om det ikke er tilfelle, er det ikke litt rart at du som bestevenninna hennes ikke visste om dette tidligere?

Anonymous poster hash: f68b8...695

Du kan ha rett. Hun har ikke nevnt han før i det heletatt, og vi kan snakke om alt sammen. Noen ganger kommer hun med små løgner om forskjellige ting, men disse pleier jeg å overse, for jeg vet for det meste at det ikke stemmer. Men jeg synes det er litt teit hvis hun lyger om at hun er intr i noen. Det er ganske unødvendig og det setter meg i et dårlig lys hvis folk tror at jeg skal "stjele" han fra hun..

AnonymBruker
Skrevet

Fortalte hun at jeg har hatt litt kontakt med han i ettertid og jeg ble positivt overrasket over svaret jeg fikk! Virket som hun var glad på mine vegne :) Så kanskje jeg ikke er et så dårlig menneske som dere mener :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...