Gå til innhold

Klatts fri- og forandringsår

Klatt

Anbefalte innlegg

Det ble dessverre ingen skole på meg i år. Jeg kom ikke inn på førstevalget og har derfor heller valgt å satse som privatist og prøve igjen til neste år. Jeg gikk på skole i fjor, men trivdes ikke spesielt godt på linja mi og har derfor valgt å ikke fortsette i den retningen (dataprogrammering). Plutselig står jeg da igjen med altfor mye tid i hendene. Jeg håper å kunne bruke en del av denne ledige tiden på trening.

Jeg var flink, en gang. Skrev blogg og gikk mye ned i vekt. Lå på 83 kilo på det laveste, fordelt på 188 centimeter. Livsstuasjonen gjorde at jeg snart mistet fokus og sluttet med trening og kosthold, og siden har det bare ballet på seg. Veier per dags dato i overkant av 100 kg, noe jeg selv mener er altfor, altfor høyt. Hadde ikke overrasket meg om jeg dessverre nærmet meg 110 kg snart. På tide å ta tak..

Jeg, som mange andre, vil i grunn skrive for meg selv, men offentlig. Jeg håper at det å "utlevere" meg selv skal gi meg et lite dytt. Kanskje det er nok til at jeg klarer å komme tilbake i samme rutine som sist. Jeg skrev blogg den gangen, og oppdaterte ukentlig med bilder av "progresjon"; noe jeg også har tenkt til å gjøre nå. Kommer trolig til å vekke bloggen i liv også. Det er aldri for sent å prøve på nytt, håper jeg. Vi får se.

Hadde vært morsomt om noen ville følge med og komme med tilbakemeldinger eller innspill. Jeg tenker å holde førsteposten oppdatert med linker til nye bilder dersom jeg legger ut noen, slik at nye besøkende og evt gamle lett kan se forskjeller o.l.

Så. I morgen er dagen. Dagen hvor muskler skal slites og proteiner fordøyes. Jeg håper på mange slike dager.

Lykke til, Klatt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...