Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Moonshadow
Skrevet

Vet ikke helt hvor jeg skal poste dette så jeg prøver her!

Noe merkelig skjedde da jeg var på butikken i stad.

Jeg gikk mot kassa for å betale varene mine. Så at det sto en fyr som skulle betale for sitt. Da han snudde seg møttes øynene våres. Noe helt rart skjedde med meg, det var som om ett lyn slo ned i meg og jeg ble helt satt ut. Jeg stoppet helt opp og klarte ikke å røre meg. Virket som han også stivnet og han i kassa måtte prikke på han for å få kontakt. Vi bare sto der å så på hverandre...

Har aldri opplevd noe i nærheten av dette. Han var ikke spesielt kjekk, så det var ikke derfor, men jeg ble bare helt stiv og klarte ikke å se bort, så der sto vi å stirret hverandre i øynene...

Hva var dette?? Noen som har noe innspill?

Rart ass, jeg er fortsatt litt satt ut..

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

Den kjærlighetn, den kjærligheten er ikke til å spøke med. :ler:

Fra spøk til alvor. :wink: Dere ble sikkert kjempe sjarmert av hverandre, for slikt kan hende. Verken mer eller mindre. Spurte du ikke etter telefonnummeret hans da? :sjarmor:

Gjest Moonshadow
Skrevet

Jeg fikk ikke spurt om det.. Jeg gikk bare til slutt.. Tenkte ikke helt klart, var mildt sagt forvirret over hva som skjedde med meg. Ble helt rar i magen. :roll:

Gjest Madam Felle
Skrevet

Stakkars TinaK. Amors piler er ikke å spøke med vet du. :kose:

Gjest Moonshadow
Skrevet
Stakkars TinaK. Amors piler er ikke å spøke med vet du. :kose:

:ler: Det var skikkerllig merkelig opplevelse i alle fall.. :-)

Skrevet

Jeg tror du møtte en person som kunne blitt din sjelefrende. To like sjeler, to forskjellige mennesker. Spennende, av og til skremmende. Spennende å tenke på hva det hadde ført til om dere hadde kommet i prat i fred og ro :wink:

Gjest Moonshadow
Skrevet

Må innrømme at jeg håper jeg møter han igjen :oops:

Skrevet

Han tenker sikkert det samme om deg, så sjansen er absolutt tilstede. :P

Gjest Moonshadow
Skrevet
Han tenker sikkert det samme om deg, så sjansen er absolutt tilstede.  :P

Kanskje det :P

Gjest Madam Felle
Skrevet

Du får gå ned i butikken igjen i morgen, og stå der og vente. :ler:

Det verste er at jeg faktisk mener det. :wink:

Gjest Moonshadow
Skrevet
Du får gå ned i butikken igjen i morgen, og stå der og vente.  :ler:  

Det verste er at jeg faktisk mener det.  :wink:

Det aller verste er at jeg faktisk har tenkt på det :ler: Sånn ca samme tid dom i dag :oops:

Skrevet

Regner med vi hører noe om du møter ham igjen! :venter i spenning: :)

Gjest Moonshadow
Skrevet

Skal si i fra om jeg ser han igjen :)

Skrevet

Spennende!

Tenk om vi får være med på hele "reisen" i TinaKs romanse med "mannen i hennes liv"?

(blåveis kjører raskt opp forventningene)

Lykke til i alle fall!

Gjest Moonshadow
Skrevet

Selvfølgelig :P

Men det er vel kanskje ikke så stor sjans for at jeg møter han igjen :-?

Å om jeg hadde gjort det, hadde jeg vel bare stivnet igjen :ler:

Gjest gjest1
Skrevet

Hvis han reagerte sånn som deg, og oppfattet at du også reagerte, og han er fri og vil treffe deg igjen så er sjansene ganske gode for at han dukker opp i den butikken igjen på omtrent samme tiden tror jeg. hvis han ikke bare var forbipasserende da og ikke befinner seg på de trakter lenger.

Jeg ville i hvert fall ha forsøkt å svirre litt rundt den butikken i det tidsrommet en tid fremover......

Og nå er jeg, og mange andre tydeligvis, kjempespent på å høre om en eventuell fortsettelse.... :wink:

Gjest Moonshadow
Skrevet
Spennende!

Tenk om vi får være med på hele "reisen" i TinaKs romanse med "mannen i hennes liv"?

(blåveis kjører raskt opp forventningene)

Lykke til i alle fall!

Kanskje det :ler: Lov til å drømme litt i alle fall :wink:

Tusen takk

Gjest TomKrus
Skrevet

Kanskje det :ler: Lov til å drømme litt i alle fall :wink:

Tusen takk

Opplevde noe tilsvarende en gang. Traff en jente ute og vi fikk en veldig bra connection. Hun må ha trodd jeg var en utrolig stor schmuck (eller opptatt) da jeg ikke spurte om telefonnummeret på slutten av kvelden (hvorfor jeg ikke spurte er en annen historie). Den gang hadde jeg vel nok info om henne til at jeg med litt innsats skulle ha klart å spore opp et telefonnummer/treffe henne igjen (Fornavn, alder, utdanning, jobb, hjemstedskommune, tom. treningsstudio hun brukte). Men da mente mange av vennene mine at det kunne oppfattes litt psyko hvis jeg prøvde å finne henne igjen. Gjelder det andre regler for gutter, eller har jeg kanskje bare litt lite romantiske venner?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...