Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Har et lite spørsmål kanskje noen vet svar på. Hadde ubeskyttet sex for akkurat 7 dager siden. I dag fikk jeg plutselig en blødning ut av det blå, etterfulgt av litt vondt på høyre side ved eggstokkene. Kan dette ha vært en såkalt festeblødning? Hadde mensen sist for bare 12 dager siden, og jeg har aldri opplevd en blødning når det ikke har gått den vanlige tiden mellom hver måned. Pleier også å merke at jeg får mensen 1-2 dager før den kommer, med sterke pms symptomer. I dag merket jeg ingenting før blødningen. Noen som vet?

Anonymous poster hash: 848ee...169

AnonymBruker
Skrevet

Som du kan tenke deg, så er det ingen som vet.

Hvordan skal vi vite? Det kan ha vært, eller det kan ha vært noe annet. Noe bedre svar finnes ikke.

Anonymous poster hash: bc908...787
Skrevet

Kanskje, kanskje ikke. Kan ha vært en mellomblødning selv om du aldri har hatt det før, en gang må jo være den første :) Har selv hatt mellomblødning 2 ganger i mitt liv med nesten 10 år mellomrom. Har ikke hatt en festeblødning selv men har skjønt det sånn at en festeblødning er bare noen få dråper blod og havner som regel bare på papiret når man tørker seg på do, men kan også havne i trusa selvsagt. Mener også at noen kan blø bittelitt under eggløsning. Selv om du ikke har gjort det før så kan det jo sikkert skje.

Men kanskje du er gravid. Ta en test om ikke mensen kommer når den skal :)

Skrevet

Hvis du hadde mensen for 12 dager siden, så er det mest sannsynlig i forbindelse med eggløsning. Veldig sjeldent man har eggløsning 5 dager etter mensen (selv om det kan skje, så er det minimal sjanse).

Skrevet

Hvis du hadde mensen for 12 dager siden, så er det mest sannsynlig i forbindelse med eggløsning. Veldig sjeldent man har eggløsning 5 dager etter mensen (selv om det kan skje, så er det minimal sjanse).

Enig, tenkte ikke på det :P

Skrevet

Takk for svar. Regnet feil på dato, første dag jeg hadde mensen var for 17 dager siden, ikke 12.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...