AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #1 Skrevet 4. august 2013 Typen min er en veldig flørtete person, uten å mene noe mer med det enn at han bare liker å tulle litt og være morsom og hyggelig mot andre jenter. Men jeg liker ikke at av kaller andre jenter pen, søt, skjønn, nydelig, morsom, koselig og alt i en og samme samtale. Og han sletter face samtaler med andre jenter fordi han vil ikke at jeg skal tro han er interessert i dem. Han ser på dem som venner og vil ikke såre meg. Så sier jeg at jeg gjerne vil at han skal slutte å si søte ting til andre, men han sier at det kommer ofte spontant fordi det betyr ingenting. Men han skal prøve sitt beste å tenke seg om. Skal jeg godta dette? Han gjør alt for å beholde meg og prøve å tenke før han snakker i fremtiden, siden han ikke mener noe bak de fine ordene enn bare å være grei. Aksepterer dere at kjærestene deres er søt mot andre? Fordi han er jo virkelig verdens beste ovenfor meg. Bare at hab har denne dårlige egenskapen.Anonymous poster hash: a2054...7fa
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #2 Skrevet 4. august 2013 Psycho. Anonymous poster hash: d745c...36c
Gjest Lille-pus Skrevet 4. august 2013 #3 Skrevet 4. august 2013 Typen min er en veldig flørtete person, uten å mene noe mer med det enn at han bare liker å tulle litt og være morsom og hyggelig mot andre jenter. Men jeg liker ikke at av kaller andre jenter pen, søt, skjønn, nydelig, morsom, koselig og alt i en og samme samtale. Og han sletter face samtaler med andre jenter fordi han vil ikke at jeg skal tro han er interessert i dem. Han ser på dem som venner og vil ikke såre meg. Så sier jeg at jeg gjerne vil at han skal slutte å si søte ting til andre, men han sier at det kommer ofte spontant fordi det betyr ingenting. Men han skal prøve sitt beste å tenke seg om. Skal jeg godta dette? Han gjør alt for å beholde meg og prøve å tenke før han snakker i fremtiden, siden han ikke mener noe bak de fine ordene enn bare å være grei. Aksepterer dere at kjærestene deres er søt mot andre? Fordi han er jo virkelig verdens beste ovenfor meg. Bare at hab har denne dårlige egenskapen.Anonymous poster hash: a2054...7fa For meg høres det ut som han er ekstrovert og impulsiv. Hvordan er det du vil han skal være da, slik at du blir fornøyd med ham ? - for jeg er neimen ikke så sikker på om du faktisk blir fornøyd med ham dersom du klarte å endre ham fra å være ekstrovert og impulsiv til å bli introvert og reflekterende.
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 5. august 2013 #4 Skrevet 5. august 2013 Jeg hadde ikke likt det. Hva du godtar må du selv bestemme.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #5 Skrevet 5. august 2013 Dette hadde ikke vært i orden for min del. Anonymous poster hash: 74738...25d 1
Labbefrøken Skrevet 6. august 2013 #6 Skrevet 6. august 2013 Jeg er nok litt sånn selv, men slenger ikke av meg masse komplimenter hele tiden da. Men jeg sletter i allefall ingenting av sms eller facebook chat. Slik at hvis han vil se noe så ser han at jeg ikke gjør noe "galt". Ikke at han sjekker det hele tiden men , trur nok han derimot hasse blitt skeptisk om jeg slettet alt av samtaler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå