AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #1 Skrevet 4. august 2013 Hvis man har vært på noen dates med en fyr og sagt klart i fra om at "nå er det din tur til å be meg ut neste gang", hvor lenge skal man gidde å vente på at han tar kontakt? Til info har vi begge tatt initiativ tidligere, men jeg har nok vært hakket mer utålmodig/flink til å planlegge enn ham frem til nå. Ville at han skulle vise at han var interessert han også, men siden jeg ikke har hørt noe på over en uke bør jeg kanskje gi opp Anonymous poster hash: f8817...0af
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #2 Skrevet 4. august 2013 Dere er ikke i noe forhold ennå så hvorfor vente? Dra på date med andre du liker. Knull hvis du vil det. Så lenge dere ikke er sammen så har du ingen forpliktelser overfor han. Anonymous poster hash: 924e0...49d 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #3 Skrevet 4. august 2013 Snakker med andre potensielle kandidater, men klarer ikke å være noe annet enn halvhjertet så lenge jeg ikke har gitt opp på han her... ts Anonymous poster hash: f8817...0af
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #4 Skrevet 4. august 2013 Hvis man har vært på noen dates med en fyr og sagt klart i fra om at "nå er det din tur til å be meg ut neste gang", hvor lenge skal man gidde å vente på at han tar kontakt? Til info har vi begge tatt initiativ tidligere, men jeg har nok vært hakket mer utålmodig/flink til å planlegge enn ham frem til nå. Ville at han skulle vise at han var interessert han også, men siden jeg ikke har hørt noe på over en uke bør jeg kanskje gi opp Anonymous poster hash: f8817...0af Ja, jeg tenker det. Det er kanskje på tide å gi opp nå. Har du vært hakket mer utålmodig (?), men mer flink på å ønske å planlegge enn ham frem til nå? Mja, da er det ikke så godt å si altså. Good riddance ? Anonymous poster hash: c23e8...937
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #5 Skrevet 5. august 2013 Ja, jeg tenker det. Det er kanskje på tide å gi opp nå. Har du vært hakket mer utålmodig (?), men mer flink på å ønske å planlegge enn ham frem til nå? Mja, da er det ikke så godt å si altså. Good riddance ? Anonymous poster hash: c23e8...937 Han er laidback og foreslår ting i siste liten, jeg er en kontrollfrik som liker å planlegge i forveien... Dermed har det ofte blitt jeg som har sendt melding først/planlagt hva vi skal gjøre Sist vi snakket sammen nevnte han at han var litt deppa for tida og valgte å være mye alene. Vet ikke om det var bullshit eller om jeg bør ta hensyn til at han kanskje ikke har det så bra? Tror han er en ganske ærlig/direkte person, så hadde et håp om at han bare ville si fra hvis han ikke ville treffes mer. Anonymous poster hash: f8817...0af
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #6 Skrevet 5. august 2013 Han er laidback og foreslår ting i siste liten, jeg er en kontrollfrik som liker å planlegge i forveien... Dermed har det ofte blitt jeg som har sendt melding først/planlagt hva vi skal gjøre Sist vi snakket sammen nevnte han at han var litt deppa for tida og valgte å være mye alene. Vet ikke om det var bullshit eller om jeg bør ta hensyn til at han kanskje ikke har det så bra? Tror han er en ganske ærlig/direkte person, så hadde et håp om at han bare ville si fra hvis han ikke ville treffes mer. Anonymous poster hash: f8817...0af Vel, sammenlignet kan det vel minne litt om kontrollfreak-tendenser, ja. Dette har vi jo snakket om før og. Men har han sagt at han er litt deppa og derfor valgte å være mye alene for tiden? Og hvis du sitter igjen med et inntrykk av at ham generelt er ærlig / direkte, så det jo ikke urealistisk å håpe på å få høre at han ikke har lyst å treffes mer, hvis det skulle være tilfellet. Og de fleste klarer vel å fremte meningene sine i blant og fortelle litt om hva de ønsker. Etter min erfaring hvertfall. Anonymous poster hash: c23e8...937 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå