lillemeg90 Skrevet 4. august 2013 #1 Skrevet 4. august 2013 Gifter meg til neste år. Min far er død, så det vanligste valget er ikke mulig. Jeg kan jo evt. Gå alene, gå sammen med brudgommen eller få min mor til å følge meg. E ting jeg tnke på her en dag va å evt. Gå sammen med brudepike. Hånd i hånd. Vi skal kun ha en brudepike og hun er litt sjenert, så tenker at det kan være en god løsning for henne også. hun kjenne meg godt, så det vil nok føles litt tryggere for henne. Noen som har sett dette tidligere?
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #2 Skrevet 4. august 2013 Venninnen min gikk hand i hand med søsteren til brudgommen, hennes far var også død. Det var bare nydelig at hun ble fulgt. Gjør det du. Anonymous poster hash: 6e883...b1c
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #3 Skrevet 4. august 2013 Du kan jo enten gå med moren din eller broren din om du har en, ellers er det ikke fryktelig uvanlig med svigerfar/forlover heller Anonymous poster hash: 803d3...dbd
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #5 Skrevet 4. august 2013 Eller bror/søster til mannen Anonymous poster hash: 803d3...dbd
lillemeg90 Skrevet 4. august 2013 Forfatter #6 Skrevet 4. august 2013 Takk for tips:) Forlover ønsker ikke å gå opp alters, men har sagt om jeg virkelig vil det så gjør hun det for meg. Svigerfar er også død, og vi er begge enebarn. Så har ikke så mange å velge mellom;)
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #7 Skrevet 4. august 2013 Jeg er i samme situasjon som deg, har heller ingen far som kan "gi meg bort". Jeg tenker at når tiden kommer, så har jeg to bestevenner som er gutter som jeg hadde tenkt å spørre. Det skal sies at min kjære ikke har fridd enda, men han har hintet fælt i det siste Kanskje dette kan være ett alternativ for deg også? Anonymous poster hash: f702d...776
CathFoto Skrevet 4. august 2013 #8 Skrevet 4. august 2013 Jeg var i et bryllup i juni hvor moren fulgte datteren,det var veldig fint. Men brudepike høres også fint ut
Gjest -Marla- Skrevet 4. august 2013 #9 Skrevet 4. august 2013 Jeg synes det høres kjempefint ut å gå sammen med brudepikene! Det tenkte jeg også å gjøre, selv om jeg endte opp med å gå sammen med mannen.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #10 Skrevet 4. august 2013 Din mor. Anonymous poster hash: 6dc43...d30
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #11 Skrevet 5. august 2013 Min mors far valgte å ikke komme i bryllupet til mine foreldre. Det var litt snakk om at min fars far kunne gi henne bort, eller kanskje broren hennes. Til slutt ble det bestemt at vi skulle gå opp som en familie, meg og min søster som var ganske små og brudepiker hånd i hånd foran, og foreldrene våre gikk hånd i hånd bak. Jeg husker ikke mye av det, men fra vva jeg har hørt var det visst veldig rørende, så det er flere alternativer til å gå med sin far.Anonymous poster hash: ffc6e...6f4
gullmedalje Skrevet 5. august 2013 #12 Skrevet 5. august 2013 Forstår ikke helt at alle synes det er så stas å bli gitt bort... Jeg er ikke en gave! Bra vi ikke alle er like 3
Dallandra Skrevet 5. august 2013 #13 Skrevet 5. august 2013 Det er da også ganske vanlig at brudeparet går sammen opp, men ikke hånd i hånd?
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #14 Skrevet 5. august 2013 Foreslår at du går opp sammen med din kommende mann. Synes at den "gi bort" symbolikken er litt bakstreversk, men det står nok fortsatt sterkt. Min svigerfar er også borte, og min kommende svigerinne vil gå opp med sine to brødre, slik at de kan "gi henne" til sin mann. Personlig får jeg litt noia av det, og hadde håpet vi hadde kommet litt lengre enn det nå. Men, men. Anonymous poster hash: 652e5...cdc 2
*Frida* Skrevet 5. august 2013 #15 Skrevet 5. august 2013 Eg ønsker ikkje å 'gis bort',derfir skal eg gå opp anten med min kommande mann, eller med våre barn. Om du ønsker anna følge syns eg di mor er mest naturlig.
lillemeg90 Skrevet 5. august 2013 Forfatter #16 Skrevet 5. august 2013 Brudgommen vil gjerne stå og vente på meg, så har eentlig gått litt bort fra det. Ved å gå med brudepike blir man jo ikke "gitt bort".
Arkivskap Skrevet 5. august 2013 #17 Skrevet 5. august 2013 Har du et nært forhold til moren din så hadde det vært kjempefint å gå opp med henne :-)
thinkywinky Skrevet 5. august 2013 #19 Skrevet 5. august 2013 Jeg syntes det hørtes helt herlig ut å gå opp sammen med evt barn! Det skal jeg vurdere om det en dag blir min tur
Gjest Blondie65 Skrevet 5. august 2013 #20 Skrevet 5. august 2013 Jeg ville gått opp med brudepiken - det kan bli veldig fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå