Lillemillee Skrevet 4. august 2013 #1 Skrevet 4. august 2013 Har i det siste fått høre endel at jeg er ''oversminka'', men hvor mener dere grensa går? Bilde er av meg selv, må føye til at jeg skulle ut den kvelden bilde ble tatt, men bruker somregel like mye sminke hver dag bortsett fra leppestiften..
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #2 Skrevet 4. august 2013 Når det ser unaturlig ut. Noe ditt gjorde.Anonymous poster hash: c68a5...451 23
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #5 Skrevet 4. august 2013 helt klar for tilbakemelding?;-) synes du har for mye maskara på, det blir til at øyevippene klistrer seg. Og kutt ut den hvite eyelineren Anonymous poster hash: 52f6a...fc4 7
Aphrodite Skrevet 4. august 2013 #6 Skrevet 4. august 2013 Du er ei veldig pen jente. Ville roet ned med øyebryna, ikke gjort de så harde og roet litt ned med det hvite under øynene. Kan du ta et bilde med bedre sol? Litt kjip kvalitet på bilde! 12
Lillemillee Skrevet 4. august 2013 Forfatter #7 Skrevet 4. august 2013 Når det ser unaturlig ut. Noe ditt gjorde.Anonymous poster hash: c68a5...451 Noe spesifkt du syntes så veldig unaturlig ut?
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #8 Skrevet 4. august 2013 Du bør roe ned øyensminken litt. Bruk mindre hvitt, spesielt under øynene. Bli flinkere til å tegne bryn. Jeg vet ikke om det bare var lyset, eller om foundationen var litt for lys og livløs for deg. Kjempefin mascara da. Forøvrig har du en buse i nesa. Anonymous poster hash: 66233...e26 8
Gjest RompeRusk Skrevet 4. august 2013 #9 Skrevet 4. august 2013 For mye er når personen er ugjenkjennelig uten sminke 6
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #10 Skrevet 4. august 2013 Mer naturlige øyenbryn (tykkere, annerledes form) og mer naturlige lepper (ikke så harde linjer, kanskje en annen farge) så ville sminken din vært flott. Anonymous poster hash: 73dd3...10e 3
Lillemillee Skrevet 4. august 2013 Forfatter #11 Skrevet 4. august 2013 Du er ei veldig pen jente. Ville roet ned med øyebryna, ikke gjort de så harde og roet litt ned med det hvite under øynene. Kan du ta et bilde med bedre sol? Litt kjip kvalitet på bilde! Takk for tilbakemelding Øyenbryna mine pleier ikke å være så harde, di pleier faktisk å se mere naturlig ut, hadde et lite uhell med det ene brynet, så måtte tegne, hehe Har somregel bare litt ekstra farge på! Har ingen bedre bilder på pcn, og orker ikke å ta noen nå...
LittDiva Skrevet 4. august 2013 #12 Skrevet 4. august 2013 For mye øyenskygge i en trashy farge. Altfor mye maskara, ser ut som det er veldig få og altfor lange vipper. Sminket til en dukkemunn. Mangler rouge el. For friskere hud. Alt i alt , veldig plastikk. Men smaken er som baken. 14
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #13 Skrevet 4. august 2013 Du er kjempepen! Men der er for mye hvit eyeliner og vippene er altfor overdrevet. Bryna er også altfor hardt tegnet på og har unaturlig form. Anonymous poster hash: d6868...892 8
Glynis Skrevet 4. august 2013 #14 Skrevet 4. august 2013 Du har oversminkede bryn, vipper, øyelokk og øyekanter. 9
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #15 Skrevet 4. august 2013 Forresten enig med LittadmDiva at du mangler en fin blush/rouge. Men ta ikke for mye på Anonymous poster hash: d6868...892 2
Djungelvrål Skrevet 4. august 2013 #16 Skrevet 4. august 2013 Brynene ser ut som de er tegnet på lang vei, mangler kontour i ansiktet, mangler rouge, for mye maskara og eyelineren er dratt for langt inn mot neserota. Munnen er sminket for hardt så den ser liten ut. 7
Lillemillee Skrevet 4. august 2013 Forfatter #17 Skrevet 4. august 2013 Du bør roe ned øyensminken litt. Bruk mindre hvitt, spesielt under øynene. Bli flinkere til å tegne bryn. Jeg vet ikke om det bare var lyset, eller om foundationen var litt for lys og livløs for deg. Kjempefin mascara da. Forøvrig har du en buse i nesa. Anonymous poster hash: 66233...e26 Foundationen er veldig lys, men jeg er nesten helt hvit i huden, så kan ikke bruke mye mørkere :/
Gjest Superwoman! Skrevet 4. august 2013 #19 Skrevet 4. august 2013 Enig med at du er veldig pen! Dette var ganske mye sminke, ja. Du er helt sikkert finere om du bruker litt mindre 4
Gjest BabyBlue Skrevet 4. august 2013 #20 Skrevet 4. august 2013 Din sminkestil hadde vært ideel for noen tiår siden da matt porselenshud var mye å se i kosmetikkverdenen. Nå er det mer en naturlig og "glødende" look som er vanlig å se på ansiktet til kvinner, noe som kanskje er en av grunnene til at folk reagerer på sterk leppefarge og mye øyesminke? Men i det minste har du funnet riktig foundationfarge, som er mer enn man kan si om de fleste jeg ser på gata... Selv elsker jeg å bruke mye mascara og ha slående øyesminke, men da må resten tones ned. Synes du var veldig pen, men du hadde sett langt mindre streng ut med mindre eyeliner, fyldigere bryn og litt blush i kinnene. Men det er bare sminke, og på det området skal folk få lov til å gjøre akkurat som de vil. Det er viktigere at man selv føler seg ok når man forlater huset, fremfor at andre skal godkjenne hvordan du ser ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå