AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #1 Skrevet 4. august 2013 Vurderer å kjøpe ølgjær, da jeg har lest at manges hår har vokst fortere ved bruk av dette. Men leste også at håret på resten av kroppen kan vokse fortere/at man kan få mer hår... Og det vil jeg helst slippe Noen som har prøvd eller som vet noe om dette? Anonymous poster hash: dd173...5f8
Antique Skrevet 5. august 2013 #2 Skrevet 5. august 2013 Jeg har ikke prøvd det selv, men vet om flere andre som har gjort det. Håret vokser fortere, men det gjelder så klart alt annet hår på kroppen også. Du vil ikke få mer hår av det, men siden det vokser fortere, kan det jo plutselig oppleves som at du får mer hår kanskje?
Purple Diamond Skrevet 5. august 2013 #3 Skrevet 5. august 2013 (endret) Jeg har ikke prøvd det selv, men vet om flere andre som har gjort det. Håret vokser fortere, men det gjelder så klart alt annet hår på kroppen også. Du vil ikke få mer hår av det, men siden det vokser fortere, kan det jo plutselig oppleves som at du får mer hår kanskje? Takk for svar! Hvis det kun vokser fortere skal det gå greit. Verre hvis det blir mer hår, liksom Men det skjer sikkert ikke. Men de som har prøvd - virket det, vokste håret (på hodet) fortere? - TS Endret 5. august 2013 av Purple Diamond
Antique Skrevet 5. august 2013 #4 Skrevet 5. august 2013 Ja, det skjønner jeg! Hehe, men de jeg har snakka med har ikke nevnt noe om at det har blitt mer hår av det hvertfall Ellers vil jeg si at det virker ja, på den ene venninna mi kunne jeg se en tydelig forskjell på ganske kort tid f.eks men det er jo kanskje individuelt..men en viss effekt tror jeg det har
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2013 #5 Skrevet 5. august 2013 Det finnes en lengre tråd om fenomenet ølgjær. Søk den opp.
Purple Diamond Skrevet 5. august 2013 #6 Skrevet 5. august 2013 Det finnes en lengre tråd om fenomenet ølgjær. Søk den opp. Takk
Purple Diamond Skrevet 5. august 2013 #7 Skrevet 5. august 2013 Ja, det skjønner jeg! Hehe, men de jeg har snakka med har ikke nevnt noe om at det har blitt mer hår av det hvertfall Ellers vil jeg si at det virker ja, på den ene venninna mi kunne jeg se en tydelig forskjell på ganske kort tid f.eks men det er jo kanskje individuelt..men en viss effekt tror jeg det har Ok Da må jeg kanskje prøve, da!
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #8 Skrevet 6. august 2013 Merka at håret vokste fortere før. Tar flytende b-vit (tas lettere opp av tarmen) men ser liten forskjell i hårlengde. 25 nå, nesten så det drar på årene dette kjøttet. Anonymous poster hash: 6a2da...750
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå