AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #1 Skrevet 4. august 2013 Jeg mast hunden min på fredag. Og jeg er i dyp sorg... Siden den dagen har det surret en flue rundt her i stuen... Har klapset litt etter den i går, som man gjerne gjør med fluer, og prøvde å få den ut. Men den unngår å fly mot vindu og det er den mest merkelige fluen jeg har vært borti. Den er så innpåsliten... Sitter seg på armen min og bare vil sitte der... Og jeg har aldri opplevd at fluer kan overleve i to døgn innendørs... Begynte å lure om det kunne være hunden min som "sendte" noen slik at jeg skulle slippe å sitte her alene.... Er jeg sprø? Anonymous poster hash: 6f8b0...501 1
cassio Skrevet 4. august 2013 #2 Skrevet 4. august 2013 Høres ut som ei helt ordinær husflue. Her i huset er de ofte innpåslitne, og kan leve i mange dager.
Gjest Arch Skrevet 4. august 2013 #3 Skrevet 4. august 2013 (endret) Ikke sprø, men i sorg. Da håper man i det lengste på at den man sørger over skal gi et tegn, selv om man vet det er umulig. Endret 4. august 2013 av Arch
fruBeist Skrevet 4. august 2013 #4 Skrevet 4. august 2013 Leite å høre om hunden din Det er nok bare en vanlig flue. Stua mi er "full" av fluer, og flere har nok vert her i mer enn to døgn.
jabx Skrevet 7. august 2013 #5 Skrevet 7. august 2013 Dummeste jeg har hørt. Herregud, jeg håper du troller.
Ghost Hunter Skrevet 8. august 2013 #6 Skrevet 8. august 2013 Skjønner at du savner hunden din. Elsker mine hunder mer enn noen kan tenke seg, og jeg forstår deg litt ang den fluen også ,forsåvidt. Men sett i fra oss "utenfor" så virker det ikke veldig realistiskt om du skjønner? Om det er et liv etter døden, så er jeg sikker på at hunder er en del av den, men ikke via en flue. Fluer er plagsomme og ingen liker de, hvorfor skulle hunden din sende deg en flue for å holde deg med selskap? Tror heller den ville sendt deg en ny valp på en eller annen måte, hehe LOL...mens jeg skriver det her kom det en flue bort til meg. Kanskje det er et tegn ts. Neida, men håper det går bra ts
Gjest iGirl Skrevet 8. august 2013 #7 Skrevet 8. august 2013 Det er på ingen måte meningen å være frekk, men er det vanlig å skriver at man "mast" noe ? (mistet altså) Jeg tror det med fluen er ren tilfeldighet, btw.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå