Gjest Mora Skrevet 20. april 2004 #1 Del Skrevet 20. april 2004 I vår private barnehage har vi fått beskjed om at prisene blir stående på samme nivå som nå også etter 1. mai. Vi betaler 4500 i måneden, og hadde gledet oss til mer å rutte med i måneden, men nei. Kan de virkelig motsette seg det? Jeg trodde de var lovpålagt å senke prisene? De sier at de vil få økonomiske problemer hvis de gjør det, men skal vi bare ta det for god fisk, eller finnes det noen jeg kan kontakte for p få hjelp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 20. april 2004 #2 Del Skrevet 20. april 2004 Jeg tror det er noe eget med private barnehager. I vår barnehage går prisen ned til 2750,-. Hva med å snakke med kommunen der du bor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CecilieB Skrevet 20. april 2004 #3 Del Skrevet 20. april 2004 I vår private barnehage går prisen ned til 2750,- Før jul gikk den ned til 2900,-, men i motsetning til de kommunale som skrudde prisen opp igjen i påvendte av den nye nedgangen, har vår barnehage holdt prisen nede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. april 2004 #4 Del Skrevet 20. april 2004 Barnehagene kan ikke tvinges til det om det ikke er økonomisk mulig for dem. Da går de jo konkurs. Reformen blir heller ikke fullfinansiert ifra regjeringen helelr. Så makspris henger nok i en veeeelddig tynn tråd dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 21. april 2004 #5 Del Skrevet 21. april 2004 I vår barnehage har prisen gått ned fra 4250 til 3600. Men jeg tviler på at vi har råd til å bli billigere. Det er jo også slik at foreldrene som eier barnehagen nok er villige til å betale mer for i det hele tatt ha en plass til barna sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå