Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så skuffet og sint. Er i et avstandsforhold og har en sjalu kjæreste. Jeg er nok litt sjalu selv, men skiller på rett og galt og prøver å gi han frie tøyler.

Han dro ut med eksen sin i går. Det er greit. De var sammen da han var 20, hun ble gravid, men tok abort. Vet at de bare er venner. Hun har også kjæreste som bor langt borte.

De dro til en annen by for å spise middag. Greit.

I dag får jeg beskjed om at han mistet telefonen sin i går. Jeg ble litt overrasket og fikk blandede følelser, men holdt meg rolig. Det tok så 5 timer før han hadde fått tak i telefonen igjen. Han dro for å lete.

I dag så jeg at han har en app jeg ikke har. Jeg så han hadde lagt ut en video av middagen i går, det slo meg at bestevenninna til eksen var med. Det sa han ikke noe om, men greit.

Han sa han hadde lite strøm og at han var med faren sin og at de spiste, så heller ikke i dag hadde han tid til å snakke med meg.

Da begynte jeg å bli litt sur. Han er dødsjalu. Han hadde ikke godtatt at jeg var med en eks ut. Han hadde blitt kjempe urolig hvis jeg ikke hadde telefon. Men at han i tillegg ikke svarer meg synes jeg er litt ille. Greit, nok en unnskyldning var da at han var strømtom.

Deretter ser jeg på denne appen som heter vine at han legger ut nok en filmsnutt, og den er tatt rett etter at han sa han var tom for strøm. Jeg ser at han gliser og koser seg med faren sin og ei jente! De sitter i en bar, det er ingen middag der. Det er ikke eksen, men ei dame jeg aldri har sett før. Går og titter mer og ser at hun nettopp har lagt han til på vine.

Jeg ringte han og var rimelig forbannet. Lurte på hvordan han kan være tom for strøm hvis han har nok kapasitet til å fime. Han løy og sa filmen var fra dagen før, men da var jo ikke faren hans med. Det var da første løgn. Den andre var at de spiste middag. Ingen middag der de var i hvertfall.

Jeg er lite på fest selv, fordi han blir hysterisk. Vet også at han ringer meg i løpet av kvelden og at han alltid spør om jeg har truffet noen interessante å snakke med.

Han svarte meg kjempe stygt og ble veldig sur for at jeg ringte.

Han sier at han ikke drikker lenger, men hvem pokkern henger i en bar da?

Jeg har møtt en annen fyr jeg holdt på å bli litt småforelsket i, men tok totalt avstand fra han. Jeg er forlovet og gjør så godt jeg kan for å holde ut denne avstanden. Det at han hylskratter med ei dame jeg aldri har sett og tror jeg ikke skal se det.

Tror det ble for mye for meg denne helga her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde aldri holdt ut med en sånn type. Min erfaring tilsier at om noen er så sjalu og kontrollerende, og alikevel holder på slik selv, så har han gjerne veldig mye mer å skjule.. Kom deg unna.

• Liker 8
Skrevet

Høres veldig ugreit ut når han lyver til deg. Det er litt sketchy, og jeg skjønner godt at du reagerer. Men samtidig kan det også hende at han bare ville unngå drama? At han rett og slett bare tenkte du ville reagere på det, og at han derfor tenkte at uskyldige hvite løgner for å bevare husfreden er ok, når det faktisk ikke er noe som foregår?

Synes uansett det hele høres litt kjipt og utrivelig ut. At han selv er så kontrollerende, men krever at han selv får gjøre som han vil er kanskje ikke helt bra...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde blitt rimelig forbanna. Reis ut med en eks du også, så får han smake på sin egen medisin. Da skjønner han kanskje at det ikke er greit hvordan han holder på. Greit nok om det hadde vært en veninne, men ut å spise med en EKS? Nei hallo. Hvorfor kunne ikke du være med da?

Jeg hadde kutta han tvert ut. Klem til deg.

Anonymous poster hash: a2779...b7e
  • Liker 3
Skrevet

En sånn fyr hadde jeg ikke kastet bort tid på.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

en slik kar ville jeg dumpet.

men kan bare si at jeg drikker ikke og jeg er ofte på barer med mine venner. det er ingen hindring akkurat.

Anonymous poster hash: 7af25...cc6
  • Liker 1
Gjest Heartbeat
Skrevet

De mest sjalu er de som selv ikke har ren sti. Kom deg vekk fra han !

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dere har ikke godt av hverandre noen av dere. Gjør det slutt, jobb med en profesjonell ang sjalusien og finn degen nnormal fyr.

Anonymous poster hash: e2358...5be

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dump ham! Seriøst.

Anonymous poster hash: 1f36e...1c2

• Liker 1
Gjest LonelyAngel
Skrevet

Han er sjalu fordi han selv er utro eller gjør noe som er på grensen til det. På seg selv kjenner man andre.

Det virker ikke som du kan stole på han, og da fungerer det ikke.

Skrevet

En eks av meg var ekstremt sjalu og helt mot utroskap. I ettertid fikk jeg vite at han hadde hatt 4kant mens vi var sammen. Han var så bastant om sine verdier..

Han kan ikke ha så mye respekt for deg når han gjør sånnt. Han bør komme med en god forklaring. Uansett dere må snakke sammen og ha like grenser om det skal være dere to. Lykke til!

AnonymBruker
Skrevet

De mest sjalu er de som selv ikke har ren sti. Kom deg vekk fra han !

Ja , rart med det. Jeg har blitt mer sjalusi etter jeg var utro selv. Prisen for popen..

Anonymous poster hash: c3069...ca5

AnonymBruker
Skrevet

Hm. En kjede er ikke sterkere enn det svakeste leddet.

Anonymous poster hash: 96e9c...dc8
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...