Flekk Skrevet 4. august 2013 #1 Skrevet 4. august 2013 Først og fremst - noen som vet hvor man får kjøpt en slik dings på den første videoen? Det ser veeldig vondt ut, og jeg skjønner ikke hvorfor de gjør det om de kan få arr? Men jeg klarer ikke å la kvisene være i fred og lurer på om noen av disse metodene gir arr? 1. http://www.youtube.com/watch?v=Qv27-uRwY_M 2. http://www.youtube.com/watch?v=eBMrmbHSJW0
Gjest Superwoman! Skrevet 4. august 2013 #2 Skrevet 4. august 2013 Bodyshop er jeg ganske sikker på at har. Har dessverre aldri prøvd selv, så har ikke erfaring med de.
Wonders Skrevet 5. august 2013 #3 Skrevet 5. august 2013 Jeg har kjøpt min på body shop og de er fine. Jeg stikker først hull i midten, og så bruker jeg den dingsen på små kviser... Ja man får arr samme hva. Kommer bare ann på hvor dype de er...
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #5 Skrevet 5. august 2013 Hvorfor måtte jeg se på dette? Anonymous poster hash: 10fcd...9f9
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #6 Skrevet 5. august 2013 En merkelig del av meg synes faktisk det der er ganske spennende å se på. Anonymous poster hash: 9a13c...44e 3
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #7 Skrevet 6. august 2013 Hahahaah jeg lo meg i hel av den smilyen Anonymous poster hash: 93a1f...151
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #8 Skrevet 6. august 2013 Jeg skjønner ikke helt. Hvordan klemmer dere ut kviser? Eller hva er spesielt med det hun damen i videoen gjør? Synes det er veldig rart at hun ikke stikker hull i huden før hun klemmer ut pusset. Hvis man bare klemmer så slites jo huden mye mer enn ved et enkelt hull. Anonymous poster hash: c2d7f...f9f
Flekk Skrevet 6. august 2013 Forfatter #9 Skrevet 6. august 2013 En merkelig del av meg synes faktisk det der er ganske spennende å se på. Anonymous poster hash: 9a13c...44e Nei!! Jeg har sett på så mange videoer og en del av meg liker å få kviser slik at jeg kan poppe de.. Det føles så bra å se at det blir ''rent''. Advarsel: ekkel. (Vet ikke hvordan jeg setter inn spoiler)
Britt Banditt Skrevet 6. august 2013 #10 Skrevet 6. august 2013 Sluuuuutt!!!!! Jeg kan ikke gå inn i denne tråden lenger
Wonders Skrevet 6. august 2013 #11 Skrevet 6. august 2013 Det er slike kviser jeg har innimellom. Veldig smertefullt og ikke noe å gjøre annet enn å holde ut. Jeg ble en jævel på å bruke boleroer så folk ikke skulle spy av å stå bak meg i kø eller på offenlig transport. Hudpleiere elsker å gå i gang på slikt og tro meg; vi sitter begge med masker for det lukter så jævelig !!!
Wonders Skrevet 6. august 2013 #12 Skrevet 6. august 2013 (endret) Nei!! Jeg har sett på så mange videoer og en del av meg liker å få kviser slik at jeg kan poppe de.. Det føles så bra å se at det blir ''rent''. Advarsel: ekkel. (Vet ikke hvordan jeg setter inn spoiler) Det ligger jo noe foran å blokkerer foran linsen så man får jo ikke sett... Og disse kan ikke ha klemt mye slike. De får jo ikke "tak" på dem helt i bunnen. Og hun som stryker det vekk soper det jo over såret igjen..hauu... Endret 6. august 2013 av Wonders
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #13 Skrevet 6. august 2013 OMG jeg elsker å klemme ut hudormer!! De der var jo helt syke Anonymous poster hash: 937e8...a0a 2
Gjest Houdini Skrevet 6. august 2013 #14 Skrevet 6. august 2013 http://youtu.be/EZiSwXYPEEU OMG!!!!!! Den tok jammen kaken ... 1
Foreveryoung Skrevet 6. august 2013 #15 Skrevet 6. august 2013 Hvorfor. Hvorfor. Jeg må alltid se sånne klipp selv om jeg vet de er kjempe ekle.. Body Shop har en slik extractor. Den er veldig fin å bruke, bare husk å rens den ofte! Så lenge du ikke klemmer for hardt, så skal ikke arr være et problem. Nå skal det sies at jeg får veldig lett arr! Men bruk den riktig, så kan du unngå det
Flekk Skrevet 7. august 2013 Forfatter #16 Skrevet 7. august 2013 http://youtu.be/EZiSwXYPEEU OMG!!!!!! Den tok jammen kaken ... Den ble for drøy ! Klarte ikke å se hele. Var det en hard busemann eller snørr? Kanskje jeg ser hele senere idag når jeg har spist meg mett for resten av livet
Tomaten Skrevet 7. august 2013 #17 Skrevet 7. august 2013 Hvis man får sår, kan man få arr Uansett hvilken metode man bruker
Gjest Houdini Skrevet 7. august 2013 #18 Skrevet 7. august 2013 Nei!! Jeg har sett på så mange videoer og en del av meg liker å få kviser slik at jeg kan poppe de.. Det føles så bra å se at det blir ''rent''. Advarsel: ekkel. (Vet ikke hvordan jeg setter inn spoiler) OMG!!!!! En never ending zit :sjokkert:
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 #19 Skrevet 7. august 2013 Åååh, jeg har på et merkelig vis såååå lyst til å se videoene, men jeg vet jeg kommer til å angre i ukesvis etterpå!Anonymous poster hash: 2faf2...f78
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå