Zara85mia Skrevet 4. august 2013 #1 Skrevet 4. august 2013 Jeg har slitt litt med å ha gode samtaler med min samboer i det siste. Vi har bodd noen år sammen nå, og før kunne vi snakke om alt mulig. Vi har ikke problemer med kjærligheten, men det kan virke som vi har snakket om alt som er mulig å snakke om. Jeg fikk et tips om å finne samtaleemner på nettet, men jeg vet ikke helt. Det finnes visst apper for dette også. Det er jo lettere å ha dette på mobilen. Jeg har en Samsung og ble anbefalt å søke opp en app som heter Talkstarter på Goolge Play. Er det noen som har prøvd dette? Jeg tror jeg skal gjøre det og se hvordan min samboer reagerer. Er det en lur idé? Takk for innspill.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #2 Skrevet 4. august 2013 Herregud. Les avisen, se på nyhetene, så har dere noe å starte med. Kanskje dere sporer av og ender opp med den gode, dype samtalen....Hva i huleste det nå egentlig er!?Anonymous poster hash: d8307...283
Neket Skrevet 4. august 2013 #3 Skrevet 4. august 2013 Må man snakke hele tiden? Noe jeg setter veldig pris på i et vennskap eller forhold er nettopp det at det går an å være stille uten at man føler stillheten blir påtrengende...
Zara85mia Skrevet 5. august 2013 Forfatter #4 Skrevet 5. august 2013 Det er mye å snakke om, men nyheter er kjedelig. Det er så mye negativt å snakke om der og det gjør vi nok for mye. Samboeren min likte appen veldig godt. Det var mange morsomme emner der. Han har begynt å lese på den utenom meg også, hehe. Trodde ikke det, men nå velger vi ett emne hver som vi skal prate om når vi spiser middag sammen. Det er en start og det funker for oss.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #5 Skrevet 5. august 2013 Påfallende at det er en fersk app utviklet av nordmenn, skrevet om her av ei som har bare 2 innlegg. Anonymous poster hash: 97560...622 3
Karenina Skrevet 6. august 2013 #6 Skrevet 6. august 2013 Det er mye å snakke om, men nyheter er kjedelig. Det er så mye negativt å snakke om der og det gjør vi nok for mye. Samboeren min likte appen veldig godt. Det var mange morsomme emner der. Han har begynt å lese på den utenom meg også, hehe. Trodde ikke det, men nå velger vi ett emne hver som vi skal prate om når vi spiser middag sammen. Det er en start og det funker for oss. "Nyheter er kjedelig"?? Wtf!!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå