AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #1 Skrevet 4. august 2013 Jeg sitter her med kveldsmaten, har kokt ferdig egg, som ble altfor bløtkokte. Hva skjer om jeg deler de i to og putter i mikroen? Vil de eksplodere eller går det bra? Anonymous poster hash: c2d25...fb7
Gjest Lille-pus Skrevet 4. august 2013 #2 Skrevet 4. august 2013 Hvis du vil prøve så ta av skallet før du putter eggene i micro'en. Jeg gir ingen garantier her altså, men uten skal så skal de i alle fall ikke eksplodere.
irislily Skrevet 4. august 2013 #3 Skrevet 4. august 2013 Jeg ville kokt noen nye egg, hvis du vil ha dem hardkokte.
skruf Skrevet 4. august 2013 #5 Skrevet 4. august 2013 Tror det er bedre å koke nye.. Aldri testet egg i micro selv, men husker at stefaren min gjorde det. I det han tok ut egget så eksploderte egget og han hadde eggehvite og plomme i hele skjegget..
Pinkee Skrevet 4. august 2013 #6 Skrevet 4. august 2013 Har prøvd med egg som var kakket toppen av, plommen eksploderte likevel
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #7 Skrevet 4. august 2013 Har prøvd med egg som var kakket toppen av, plommen eksploderte likevel Samme erfaring her. Ble heller stående og rense mikroen. Anonymous poster hash: 7d56b...bff
fruBeist Skrevet 4. august 2013 #8 Skrevet 4. august 2013 (endret) Jeg ville ikke hatt plomme med ubrutt hinne på i microen. Har sett sånne eksplosjoner ja Endret 4. august 2013 av fruBeist
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå