AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #1 Skrevet 4. august 2013 Hei, jeg er en jente på 18 år. Driver med trening og kosthold nå, og er svært opptatt av dette. Har egentlig ganske lite greie på det så jeg spør om alle slags råd. Har prøvd masse slankepiller før, og vet at det ikke funker. Fatburner tar jeg nå 30 min før all aktivitet! Har gått ned 7 kg, men det tror jeg kommer generelt av treninga og ingen "vidunder piller" he-he. I hvert fall så har jeg kjøpt meg proteinpulver og aminosyrer i Sverige. Får ikke dette nok via mat føler jeg, og har hørt at aminosyrer skal gjøre deg mindre støl og se bedre resultater. Målet mitt er å bli slank, og jeg trener mye + spiser sunt. (Og absolutt nok, 3-5 ganger om dagen) En venn av meg anbefalte meg dette for å bli slank, mens en annen sa man gikk opp i vekt.. Blir så forvirra. Noen som kan fortelle meg litt om hvordan det funker?Anonymous poster hash: 7022e...597 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #2 Skrevet 4. august 2013 Spiser du mer proteiner enn kroppen har bruk for, vil de gå over i fettsyntesen, og du legger på deg (så lenge du har høyt kaloriinntak ellers også). Det er viktig med et balansert kosthold. Anonymous poster hash: cb7fe...666 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå