AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #1 Skrevet 4. august 2013 Jeg er veldig forelsket i en mann, og han har kjøpt bolig med en kamerat. De har bodd sammen i mange år... Så kom jeg inn i bildet, og han hadde vel egentlig ikke tenkt at han skulle møte noen, men så møtte han meg da ... Jeg er veldig interessert i noe langvarig, og det tror jeg også at han er. Eneste er at han har kjøpt denne boligen med kameraten sin, og tror mye holder han igjen siden han må jo selge boligen eller kjøpte ut kameraten eller omvendt, om han skal flytte med meg en gang ... Noen innspill? Anonymous poster hash: 43235...2a6 2
Gjest cdnsvfkd Skrevet 4. august 2013 #2 Skrevet 4. august 2013 Vel.. han hadde vel neppe planer om å bo sammen med kompisen sin for resten av livet.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #3 Skrevet 4. august 2013 Hvor lenge har dere vært ilag? Må dere flytte inn sammen akkurat nå? Anonymous poster hash: 2ca2d...dfc
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #4 Skrevet 4. august 2013 dere trenger ikke flytte sammen øyeblikkelig. så det går seg vel til. Anonymous poster hash: 24636...194
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #5 Skrevet 4. august 2013 Tiden vil jobbe for dere. Kanskje kameraten møter en koselig jente og vips er de begge i forhold og klare for å selge og flytte Anonymous poster hash: c4329...5ac
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2013 #6 Skrevet 5. august 2013 Du bør nok bli kjent før dere flytter sammen.Han bør uansett beholde boligen en stund Ca 3 år for å få mest mulig utav et evt salg.Da vil boligen stige i verdi og han vil få en egenkapital med seg videre(inn i deres hjem kansje?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå