julibrud 2004 Skrevet 20. april 2004 #1 Skrevet 20. april 2004 Vil bare skryte av butterflyxc.com. Kjempe rask service. Bestilte via e-mail på onsdags ettermiddag og i dag kom pakken med express mail. smokingene som jeg bestilte var kjempe fin, og som tidligere nevnt er det sendt fra en "privat person" og merket gave. Ergo slapp jeg unna tollen.. (Håper jeg ikke får regning i ettertid da :oops: ) Prisen var veldig bra. Betalte med frakt og to smokinger rundt 800-900kr. Omtrent det samme man som man betaler for en her i norge :-)
Gjest MrsL Skrevet 20. april 2004 #2 Skrevet 20. april 2004 Så bra. Hører det er flere som skryter av dem :-)
Isiselin Skrevet 20. april 2004 #3 Skrevet 20. april 2004 Ja, var det ikke helt fantastisk rask levering!!?! Da var vi to fornøyde kunder, vi to!
Tari Skrevet 20. april 2004 #4 Skrevet 20. april 2004 Ja, var det ikke helt fantastisk rask levering!!?! Da var vi to fornøyde kunder, vi to! 3 fornøyde kunder er vi :-)
Lullu Skrevet 20. april 2004 #5 Skrevet 20. april 2004 Trenger en liten bekreftelse her...... Skal bestille herfra jeg også. Fant smoking til 260,-!!!! Skal jo bare brukes en gang, og da fikk jeg jo helt bak-over-sveis av prisen. Veldig søt er den også http://www.butterflyxc.com/prod/boys/boy05a.htm Hvordan regner jeg om størrelsene til norske? (Se tabell nederst på siden)
Isiselin Skrevet 20. april 2004 #6 Skrevet 20. april 2004 Hvis du bruker denne converteren for eksempel og plotter inn inch så får du cm. Dessuten er jo størrelsene i antall år på gullungene...så der får du også en pekepinn.
Lullu Skrevet 20. april 2004 #7 Skrevet 20. april 2004 Glimrende!! Fikk ikke med meg at str. er antall år på barna :oops: Hvor fant du denne infoen Isiselin? Tuusen takk!
Isiselin Skrevet 20. april 2004 #8 Skrevet 20. april 2004 Vær så god! Hyggelig å hjelpe. Hvor jeg fant ut at størrelsen var aldersbestemt? Njei, vet ikke om jeg fant ut det noen steder...bare antok det, tror jeg... Det passet i allefall godt med lengden på brudepikene våre og alderen så jeg fant det vel kanskje ut på den måten!
julibrud 2004 Skrevet 21. april 2004 Forfatter #9 Skrevet 21. april 2004 Joda trur også den er aldersbestemt for eldstemann er 4,5 og bestilte str 5. og det var riktig str til han :-) Lykke til
Lullu Skrevet 28. april 2004 #10 Skrevet 28. april 2004 Trenger litt hjelp.... Hvordan gjøres det med betaling? Sendte en mail der jeg spurte om dette, og fikk svar: "Please send $39.95 + $35.00 S&H Global express mail to Norway by Paypal to [email protected]" Forstår liksom ikke helt hva som menes jeg :oops: ? Belaster de ikke kredittkort?
Isiselin Skrevet 28. april 2004 #11 Skrevet 28. april 2004 Hmmm...da har de begynt med det etter at jeg bestilte for da belastet de kredittkort på vanlig måte. DFet du må gjøre er å registrere deg på Paypal.com og betale Butterfly derfra. Der legger du inn kredittkortnummeret ditt med passord og gjør det utilgjengelig for bedriften du skal betale. Du legger altså inn prisen, fraktprisen og sender det til e-mailkontoen. Det skal være høvelig enkelt å forstå seg på paypal og så er det sikkert. Bare spør om det er noe mer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå