Gå til innhold

Min brudebunad

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er en link til omtrent samme brudebunad som jeg skal ha. Har ikke bilde av akkurat den jeg skal ha. For den har bestemor til sambo sydd. Den er akkurat lik den på bilde bare at jeg ikke skal ha sånn forkle og har litt perlebrodeier mellom "selene" fremme.

På kronen skal det være like mange søljer som en er år, så da skal jeg ha 26 søljer icon_smile.gif

Også har jeg langt hår og det er mye finere til krona enn hun på bildet icon_wink.gif

GLEDER MEG MASSE TIL Å BRUKE DEN icon_smile.gif:):)

http://www.husfliden.no/felles/visbunad.asp?ID=34

Klem fra Zip

hearts.gif som gifter seg 28. desember 2002

1212[ Dette Innlegg er endret av: Zip den 2002-06-09 18:40 ]

Skrevet

Heisann Zip!

Gosj, for en pen bunad!!!

Du blir nok nyydelig i den!

Syns det er så vakkert når folk gifter seg i bunad! Men mener at det er finest når begge har det!

Selv skal jeg ha champagnefarget brudekjole fra Benjamin Roberts med slør, tiara osv. Gleder meg virkelig!

Hilsen Smurfa

...som gifter seg om 13 dager! icon_smile.gif

Skrevet

pen bunad ! icon_smile.gif

Kan jeg få se brudekjolen din ? hihi12

Gjest svenskbrud
Skrevet

Som en vännina till mig (från Bodö) brukar säga; Fytte Gris kor fiiiiin!

Själv säger jag ; WOW!

Du kommer att stråla på din bröllopsdag!12

Gjest Anonymous
Skrevet

Den var ... spesiell!

Har også en bunad, men har brukt den 17. mai og diverse høytider gjennom mange år så det var aldri aktuelt å gifte seg i den.

Stilig med bunadsbryllup når gjestene også er kledt slik.

Skrevet

Flott bunad!!!!! Hva slags bunad skal mannen din ha???12

Skrevet

Heisan!

Må bare si også, at dette er kun en brudebunad som jeg ikke skal bruke ellers. Har en vanlig bunad som jeg bruker 17. mai, konfirmasjoner o.l.

Omtrent alle gjestene har bunad så det blir nok stilig icon_smile.gif

Samboeren og sønnen vår på 1 år blir seende omtrent slik ut (bare litt finere da:):):) )

http://www.husfliden-hallingdal.no/grafikk...der/mannbun.jpg

Klem fra Zip

galleri.gif 28. desember 2002

1212[ Dette Innlegg er endret av: Zip den 2002-06-10 10:17 ]

Skrevet

Nydelig brudebunad, Zip!

Synes det er kjempeflott at noen også velger å gifte seg i bunad. Jeg kunne aldri tenke meg det, men alle er forskjellige og må gjøre det som føles mest naturlig.

Du blir sikkert kjempefin!!!

Lykke til!!12

Skrevet

Nydelig bunad,Zip.

Sambo og jeg skal også gifte oss i bunad,og gleder oss innmari til det.

Jeg har ikke noen spesiell brudebunad,kun den vanlige jeg har hatt siden jeg ble konfirmert.Har bare fått sydd nytt liv til den.

Synes det er noe veldig spesielt med bunad,og det blir veldig spesielt å bli gift i den.Det er jo et plagg som har fulgt meg gjennom høytider og fest halve livet mitt.Så da føles det naturlig og godt å bruke den på den aller største dagen også.

Vi har også ytret ønske om at de gjestene som har bunad,kommer i den,så jeg tror det kommer til å bli kjempeflott!

Lykke til videre med forberedelsene.

Skal forresten den lille sjarmøren din ha samme bunad han hadde på 17.mai? Han var jo bare sååå nydelig!

Olympia (alias Mondeo)

Vi gifter oss 24.august 2002hjerte.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Olympia den 2002-06-10 12:14 ]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...