AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #1 Skrevet 4. august 2013 Jeg er utdannet som siv.øk og jobber i det private. Ser at jeg på sikt trolig ønsker å jobbe som lærer i den videregående skole. Hører en del om at det er vanskelig å få jobb her, spesielt i enkelte fylker. Jeg vurderer å ta en årsenhet i realfag (matematikk/informatikk), da dette ser jeg som gjennomførbart ved siden av jobb. I tillegg vil jeg ha behov for å ta en årsenhet med PPU, da trolig på fulltid pga praksisen. Vil dette kvalifisere meg som lærer i den videregående skole innen matematikk og IKT, eller kreves det dypere fagkunnskaper enn dette? Jeg vil i tillegg kunne ha økonomifagene..Anonymous poster hash: c328c...651
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #2 Skrevet 4. august 2013 Jeg kjenner til en som er siviløkonom m ppu som fikk jobb i vgs, og som i løpet av det første arbeidsåret tok årsenhet i engelsk. Han hadde undervisning i bedriftsøkonomi og sosialøkonomi e.l første undervisningsår, og så engelsk i tillegg etterpå. Anonymous poster hash: 94d05...f54
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå