AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #1 Skrevet 4. august 2013 Jeg jobbet på en Bokhandel. En dag da det var ekstra varmt sto jeg med singlett på inne på butikken. Da kom det en kunde bort. Hun sa at det såg ekkelt ut når de ansatte står med singlett på seg inne på butikken. Hva synest dere om at kundene sier sånt?Anonymous poster hash: 75f3a...216
#Sunrise Skrevet 4. august 2013 #2 Skrevet 4. august 2013 selv om man er kunde, så er man et menneske , og selv om de i kassa er på jobb, så er jo også dem mennesker og mennesker kan snakke til mennesker på en ordentlig måte;) 6
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #3 Skrevet 4. august 2013 Det er litt ekkelt, synes t-skjort skulle vært et krav på ansatte som ikke jobber i unge klesbutikker. Anonymous poster hash: 80a10...b91 2
Gjest Snyltefluen Skrevet 4. august 2013 #4 Skrevet 4. august 2013 Enkelte burde seriøst lære seg å lukke kjeften når de er ute blant folk. 7
foureyes Skrevet 4. august 2013 #5 Skrevet 4. august 2013 Om jeg så hadde ment det, hadde jeg som kunde ikke sagt noe. Ærlig talt. Jeg hadde ikke reagert om en butikkansatt gikk i singlet. Ikke bry deg 2
Matti10 Skrevet 5. august 2013 #6 Skrevet 5. august 2013 Jeg synes det vitner om mangel på respekt og sosial intelligens fra kundens side. 5
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #7 Skrevet 5. august 2013 hadde jeg hatt noe å si om bekledningen til de ansatte i en butikk ville jeg heller sendt mail til kjeden eller butikken. enn å si det til den enkelte. Anonymous poster hash: 8e90b...93a
Maestro Skrevet 5. august 2013 #8 Skrevet 5. august 2013 Jeg ser ikke problemet med singleter med mindre man jobber med mat 4
Wonders Skrevet 5. august 2013 #9 Skrevet 5. august 2013 jenter går vel i singletter hele tiden når de jobber, som klesbutikker osv...Bokhandel er vel ok. Den eldre garde hadde jo strenge kleskoder. Mulig det henger ved. Dere kan jo spøre deres besteforeldre om kleskoder en dag. Dere blir nok like sjokkert over svarene som tilsnakkingen... 2
Zakuro Skrevet 5. august 2013 #10 Skrevet 5. august 2013 Herrefred det er mye folk skal henge seg opp i:P Så lenge singeletten er høvelig ren og ikke hullete og slitt, så bryr det meg midt i rumpa hva personen bak kassen har på seg!
fruBeist Skrevet 5. august 2013 #11 Skrevet 5. august 2013 Det er litt ekkelt, synes t-skjort skulle vært et krav på ansatte som ikke jobber i unge klesbutikker.Anonymous poster hash: 80a10...b91 Hvorfor er singlet ekkelt? 2
Gjest Coolaid Skrevet 5. august 2013 #12 Skrevet 5. august 2013 Noen folk er frekke. Det handler mer om dem enn om deg. Jeg ville bare smilt og sagt " ha en fin dag !!! "...........
henryole Skrevet 5. august 2013 #13 Skrevet 5. august 2013 Det kommer vel ann på hvordan du ser ut i singlet, men jeg tror ikke jeg hadde reagert med mindre det hadde vært i arbeid med mat Uansett, jeg spurte en gang sjefen min når jeg hadde lov til å si noe tilbake til kunden, han sa at straks de gikk på person angrep så kan du "ta tilbake" (altså, ikke bare tenke at kunden "alltid" har rett) 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #14 Skrevet 5. august 2013 Hvorfor er singlet ekkelt? Fordi man svetter under armene og klisser deoderant under der. Noen er selvsagt fresh og frisk i singlet, men når det er tillatt for en person skal alle kunne ha det på seg. Og det er ikke alle som har nok selvinnsikt.. Det har ikke noe å si ellers, men når man er i kontakt med kunder (og mat som folk nevner) er det greit å holde et visst nivå. Alle kjeder skulle hatt uniform t-skjorte for å unngå slike "problemer", også blir det enkelt å skille dem fra andre også. Anonymous poster hash: 80a10...b91 2
jabx Skrevet 5. august 2013 #15 Skrevet 5. august 2013 Jeg jobbet på en Bokhandel. En dag da det var ekstra varmt sto jeg med singlett på inne på butikken. Da kom det en kunde bort. Hun sa at det såg ekkelt ut når de ansatte står med singlett på seg inne på butikken. Hva synest dere om at kundene sier sånt? Jeg synes han burde få samme behandling som italienerjævelen som kastet en sneip på gulvet på en flyplass i Danmark. Vel, egentlig ikke, men det burde vært noe man kunne gjort mot slike idioter.
fruBeist Skrevet 5. august 2013 #16 Skrevet 5. august 2013 Fordi man svetter under armene og klisser deoderant under der. Noen er selvsagt fresh og frisk i singlet, men når det er tillatt for en person skal alle kunne ha det på seg. Og det er ikke alle som har nok selvinnsikt.. Det har ikke noe å si ellers, men når man er i kontakt med kunder (og mat som folk nevner) er det greit å holde et visst nivå. Alle kjeder skulle hatt uniform t-skjorte for å unngå slike "problemer", også blir det enkelt å skille dem fra andre også.Anonymous poster hash: 80a10...b91 Man svetter under armene og klisser med deodorant om man bruker tskjorter og.Jeg pleier ikke å stikke hverken nese eller fingre eller noe annet opp i armhulene til butikkpersonell, og jeg tviler på at disse påtvinger armhulene sine på kundene og varene de selger. 8
Adele Skrevet 5. august 2013 #17 Skrevet 5. august 2013 Fordi man svetter under armene og klisser deoderant under der. Noen er selvsagt fresh og frisk i singlet, men når det er tillatt for en person skal alle kunne ha det på seg. Og det er ikke alle som har nok selvinnsikt.. Det har ikke noe å si ellers, men når man er i kontakt med kunder (og mat som folk nevner) er det greit å holde et visst nivå. Alle kjeder skulle hatt uniform t-skjorte for å unngå slike "problemer", også blir det enkelt å skille dem fra andre også. Anonymous poster hash: 80a10...b91 Man svetter under armene og klisser med deodorant om man bruker tskjorter og.Jeg pleier ikke å stikke hverken nese eller fingre eller noe annet opp i armhulene til butikkpersonell, og jeg tviler på at disse påtvinger armhulene sine på kundene og varene de selger. Mener at det er en uskreven regel at man egentlig ikke skal bruke ermeløse topper i serviceyrker. Nettopp av denne grunn. 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #18 Skrevet 5. august 2013 Man svetter under armene og klisser med deodorant om man bruker tskjorter og.Jeg pleier ikke å stikke hverken nese eller fingre eller noe annet opp i armhulene til butikkpersonell, og jeg tviler på at disse påtvinger armhulene sine på kundene og varene de selger. Nå er det en gang slik at t-skjorter funker som en oppsamler. Når det er nakent er det "fri flyt". Anonymous poster hash: 80a10...b91 2
fruBeist Skrevet 5. august 2013 #19 Skrevet 5. august 2013 Nå er det en gang slik at t-skjorter funker som en oppsamler. Når det er nakent er det "fri flyt".Anonymous poster hash: 80a10...b91 Jo, for all del. Men hvordan påvirker det egentlig kundene direkte? Og dessuten, er det så mye bedre å se eventuelle svetteringer på en tskjorte, framfor en bar armhule? 4
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #20 Skrevet 5. august 2013 Nå synes ikke jeg at voksne folk skal bruke trøye i offentligheten annet enn på stranden. Trøye er undertøy og skal være under tøyet. Jeg er i begynnelsen av 20-årene Anonymous poster hash: b00d0...748 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå