AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #1 Skrevet 4. august 2013 Vi fikk barnehageplass på andre valget for 3 uker siden fra 15 august. og sendte inn svarskjema at vi takket ja til plassen. Etter det har vi ikke hørt noe. Skal man ikke få litt informasjon om ting og tang i litt god tid før han begynner?Anonymous poster hash: 22ac1...291
Gjest Magdalene Skrevet 4. august 2013 #2 Skrevet 4. august 2013 Vi fikk masse info i posten, om barnehagen, rutiner, regler og de ansatte. I løpet av sommeren fikk barnet også et postkort fra bhg hvor det stod at de gledet seg til hun skulle begynne, og hvem som skulle ta henne i mot etc.. Syns det er rart du ikke har hørt noe. Hadde tatt en telefon til bhg og etterlyst jeg.
Sol79 Skrevet 4. august 2013 #4 Skrevet 4. august 2013 Er det Oslo kommune burde du ringe dit. Makan til rotete system de driver med.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #5 Skrevet 5. august 2013 Jeg får ringe i dag å høre da ja :-) Er jo litt sette seg inn i første gang man har barn i bhg. Og er jo bare 1 og 1/2 uke til bhg-start, så synes det er rart .Anonymous poster hash: 22ac1...291
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #6 Skrevet 5. august 2013 Vi fikk noe i posten for et par mnd siden - et skjema der vi måtte fylle ut allergier, telefonnummer til kontaktpersoner og slikt. Dette tar vi med når poden begynner, neste uke. Ellers har vi ikke hørt noenting, heller. Det sto dag for oppstart der, men er ikke helt sikker på klokkeslettet... Ville ringt dem og forhørt meg, TS, om du ikke hører noe i løpet av et par dager. Kanskje de har hatt sommerferie og er tilbake på kontoret nå. Anonymous poster hash: 6683f...95f
Stinelin Skrevet 5. august 2013 #8 Skrevet 5. august 2013 Vi fikk dato og klokkeslett, ingenting annet. Det er jo et minimum, men jeg hadde satt pris på mer informasjon.
terri Skrevet 5. august 2013 #9 Skrevet 5. august 2013 Etter vi fikk tildelt barnehageplass mottok vi et informasjonsbrev om barnehagen. Vi har også vert på foreldremøte, der vi fikk omvisning og enda mer utfyllende informasjon om barnehagen og om tilvenningsfasen. Ca 3 uker før barnehagestart mottok vi en liste med hva vi burde ha med første dagen, og når vi skal møte opp. + en generell guide til riktig påkledning av barn og hvem som er primerkontakt til guttungen synest det er veldig merkelig at du ikke har hørt noe! Jeg ville ha kontakta barnehagen snarest. lykke til med barnehagestart, vi begynner på tilvenning torsdag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå