Gjest Madley Skrevet 20. april 2004 #1 Skrevet 20. april 2004 Blir så oppgitt over disse ønskelistegreiene!! Vi har satt opp en ønskeliste på Tilbords. Den er ikke levert inn enda. Men når vi gikk over den igjen, så er det bare trasute kjedelige ting der!! Som bestikk, servise og glass. Ikke fordi at vi ikke blir glade for å få disse tingene..hehe..ellers hadde vi ikke satt dem opp! Men hvordan informere på en ok måte om at vi gjerne vil ha kunst og sånne ting også? Sånne ting som de ikke har på Tilbords. Sengetøy, håndklær osv.. Har dere ønskelister flere steder? Eller distribueres de av foreldre til dem som ber om det?? På førehand takk...
Gjest Poirot Skrevet 20. april 2004 #2 Skrevet 20. april 2004 Det går jo ann å ha en ordinær liste, og nederst skrve at liste er lagt ut på XX-butikken.
Grooo Skrevet 20. april 2004 #3 Skrevet 20. april 2004 Vi hadde ønskeliste både på Glasmagasinet og ett lokalt "glassmagasin". I tillegg hadde moren min en liste som hun "pushet" ting i fra, og vi tipset om endel ting til noen venner selv også. Tror uansett at dere får en god del slike andre ting uansett, folk er kreative og mange kjøper uansett ting som ikke står på listene. Vet det går å legge inn liste på Åhlens også feks, der har de jo endel sengetøy og alle slags ting... Og dere kan jo lage en ønskeliste på en nettside...
Gjest MrsL Skrevet 20. april 2004 #4 Skrevet 20. april 2004 Vi har lagt ut på Glassmagasinet og på TilBords. I tillegg har begge foreldrepar en liste med alt vi ønsker oss på, og vi har samme listen på hjemmesiden vår.
Gjest Anonymous Skrevet 20. april 2004 #5 Skrevet 20. april 2004 Vi har også levert ønskeliste på Glassmagasinet i dag. Den er ikke helt fullstendig ennå, men det blir mye av det samboeren min kaller "kjedelige jenteting" Altså service, glassboller, kopper, etc. Vi kommer til å ha en egen liste i tillegg som vi gir til foreldrene våre og ber dem om å formidle til dem som spør. Vet ikke helt hva som skal stå der ennå, men vi ønsker oss ihvertfall et stort verdensatlas og et stort bryllupsalbum (det må vi jo ha likevel, så om noen vil kjøpe det til oss er jo det fint). Noen andre forslag til noe morsomt man kan ønske seg?
Spirito Skrevet 20. april 2004 #6 Skrevet 20. april 2004 *lurer på om det går an å legge ut ønskeliste på IKEA*
Lullu Skrevet 20. april 2004 #7 Skrevet 20. april 2004 Vi skal lage hjemmeside, og ønskelisten legges også ut her. Ønsker oss masse annet enn service, bestikk og glass vi også
blyg Skrevet 20. april 2004 #8 Skrevet 20. april 2004 Vi har laget en hjemmeside, hvor ting som ikke ligger "ute på lister" står. Der er det også link med bilde og det hele, sånn at gjestene kan se hvilken kjøkkenmaskin vi ønsker oss.. osv. Har også lagt ut liste på Glassmagasinet. Foreldrene våre vet ellers hva vi ønsker oss, og på hjemmesiden står det bl.annet gavekort på IKEA (ref. Spirito). blyg
HanneB Skrevet 21. april 2004 #9 Skrevet 21. april 2004 Jeg sliter også med ønskelista. Vi har vært samboere i 4 år og har begge (langvarige) forhold fra tidligere. Det medfører at vi har "alt" vi trenger. Kan noen komme med forslag til hva jeg kan sette opp? Er det teit å skrive at vi ønsker oss gavekort fra forskjellige forretninger slik at vi kan kjøpe ting etterhvert?
blyg Skrevet 21. april 2004 #10 Skrevet 21. april 2004 Hei. Det er ikke noe rart å ønske seg gavekort, det har vi gjort.. på flere steder. Vi har også ønsket oss "bidrag til...." f.eks ny seng... Det er noe vi ønsker oss, men har lyst til å kjøpe selv... Vi er i samme situasjon som dere, har mye, og trenger ikke masse "ting". Det har ikke vært noen negative reaksjoner på ønskeliste vår... Alle er bare glad for at vi er ærlige, slik at de kan gi oss noe vi virkelig trenger og ønsker oss... Istedet for at gjestene bare skal kjøpe noe, som vi kanskje aldri får bruk for. blyg
Frk. Lykkelig Skrevet 21. april 2004 #11 Skrevet 21. april 2004 Vi har ikke lagt ut ønskeliste på noen butikker. Vi skal ha bryllupet 180 mil fra der vi bor, og da er det upraktisk å få masse glass og bestikk. Dessuten føler vi at vi har det vi trenger. Vi har ønsket oss gavekort på steder som IKEA, Skeidar, Maxbo, Elkjøp, Plantajsen, Apollo etc. I tillegg har vi ønsket oss penger. Våre liste er lagt ut på våre bryllupssider på bryllupsdagen.no.
Augustbrud02 Skrevet 21. april 2004 #12 Skrevet 21. april 2004 Vi hadde 2 ønskelister, en hos Glasmagasinet og 1 som foreldrene våre delte ut til de som ville ha den. Dermed var det ikke bare "kjedelige" ting vi ønsket oss.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 21. april 2004 #13 Skrevet 21. april 2004 Er det ikke mulig å legge ut ønskeliste her på KG? Var selv gjest i bryllup i fjor høst og da hadde brudeparet lagt ut lista her - alt mulig fra kunst til glass, servise, sengetøy osv med opplysning/link til hvor det var å få kjøpt. Det var også en funksjon på lista hvor en kunne krysse av når en hadde kjøpt noe, slik at brudeparet slapp å få flere av samme ting. Som gjest syntes jeg dette var ypperlig!
Murf Skrevet 21. april 2004 #14 Skrevet 21. april 2004 *lurer på om det går an å legge ut ønskeliste på IKEA* De har gavekort der som giver bestemmer for hvor stort beløpet skal være på. fine gaver til IKEA-gale venninner! M
Scorpina Skrevet 21. april 2004 #15 Skrevet 21. april 2004 Jeg sliter også med ønskelista. Vi har vært samboere i 4 år og har begge (langvarige) forhold fra tidligere. Det medfører at vi har "alt" vi trenger. Kan noen komme med forslag til hva jeg kan sette opp? Er det teit å skrive at vi ønsker oss gavekort fra forskjellige forretninger slik at vi kan kjøpe ting etterhvert? NEI! Overhodet ikke teit synes jeg. Min sambo og jeg har vært ilag i snart 12 år. Vi HAR alt av kopper og kar, eggekoker, kakespader, brødrister og gud veit hva mer --- SÅÅ vi har bestemt oss for å ønske oss nettopp GAVEKORT i utvalgte (3 stk >>Kid-interør, Telehuset og El-kjøp) butikker og hard cash Om gjestene synes det er "dumt" så får det nå bare være for deres regning (so to speak) - dette er hva VI ønsker Bl.a sengesett, store myke frottèhåndduker... Sølvtøy har vi, Kaffeservice og middagsservice har vi....
Gjest Tex Skrevet 22. april 2004 #16 Skrevet 22. april 2004 Vi har en hjemmeside, og på den står all bryllupsinfo. Der ligger en link til mammas mail, der man på forespørsel får tilsendt hele vår ønskeliste. På den står bl a gavekort på Elkjøp (vi vil ha nytt kjøleskap) Maxbo (Vi har nytt hus og skal innrede en kjeller) DFDS (Jeg elsker København) Bohus (Vi skal ha ny seksjon) og Ticet (Min kjære håper jeg kan bli inspirert til å reise litt mer) Videre står det bittelitt fra Glasmagasinet, og litt fra et middgagsservice fra Deschoulliere, noe stæsj fra Perfect home, standard ting som graverte kakespader og blomstervaser, digre badehåndklær, to spisestuestoler, vedkløyver, digital kjøkkenvekt og litt annet småtteri.....
Gjest MrsL Skrevet 22. april 2004 #17 Skrevet 22. april 2004 Tex skrev: noe stæsj fra Perfect home, Hva da? Var på Perfect Home party i går, og.....svisj.......tusen spenn fattigere Kjøpte vinkasse til 3-liters dunk, og fotokasse med plass til nesten 300 bilder. Skal ha bryllupsbildene i den.
Lullu Skrevet 22. april 2004 #18 Skrevet 22. april 2004 Jeg er også stor fan av Perfect Home. Syntes jo servicet de har også er sinnsykt lekkert!! "Fotoboksen" har vi også vurdert å kjøpe. Masse flotte lysestaker jeg kunne tenkt meg der. Og lekre rammer. De har en stor sort ramme, m/ plass til 3 "store" bilder. Tenkte kanskje å ha svart/hvitt bilder fra bryllupet her.
Gjest MrsL Skrevet 23. april 2004 #19 Skrevet 23. april 2004 Rammene deres er kjempeflotte og har virdert det samme selv, nemlig ha bryllupsbilder i dem. Vi får se hva det blir til etterhvert. Men at de har mye pent det er jeg helt enig i. For de som ikke vet hva deet er: Perfect home
ringblomst Skrevet 16. mai 2004 #20 Skrevet 16. mai 2004 Etter som folk kommer fra alle kanter av landet, og jeg har hørt mye negativt om listene til Til Bords og Glasmagasinet mht oppdatering, valgte vi å informere om hjemmesiden vår i invitasjonen. Der står det blant annet en ønskeliste med forslag til hvilke butikker man kan få kjøpt tingene i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå