lille-lure Skrevet 4. august 2013 #1 Skrevet 4. august 2013 Sitter her og føler meg litt små dum. Jeg skal ærlig innrømme at jeg har aldri tenkt på når jeg har eggløsning og menstruasjonen har på en måte kommet når den har kommet. Men.... Etter at vi fikk førstemann har menstruasjonen vært ganske presis. 28 dager syklus ca. Nå i dag er det akkurat 1 mens siden jeg fikk mensen sist. Vi har hatt ubeskyttet sex de siste gangene ( ca de siste 2-3 ukene) blir jeg gravid så er vi glade for det. Men de siste ukene har jeg hatt mensenmurringen og følt meg litt rar. Dette kan også være psykisk da jeg vil ha en til. Nå er jeg ikke annet enn humørsyk, oppblåst og vannete, men ingen mens. Har tatt 3 tester de siste 3 ukene og alle er negative. Tok en senest i dag. Vet ikke helt hvordan jeg skal tolke dette. Men sitter nå her og drømmer :-)
Yesterday Skrevet 4. august 2013 #3 Skrevet 4. august 2013 Det nytter ikke å teste for tidlig så ta en til test om noen dager Selv om du er over ikm. El kanskje du for en gangs skyld har en ustqbil syklus. Gravidsymptomer skal gi en positiv test da man må ha hcg-produksjon for å få symptomene og for å få en positiv test.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå