Gjest mmmike Skrevet 4. august 2013 #1 Skrevet 4. august 2013 Jeg har fokusert på jobben nå i 6 år og har ikke hatt sex med ei eneste dame i den tiden. Jeg har hatt muligheten, men har valgt å la være. Nå er det på tide å finne seg en kjæreste, og jeg lurer på hva dere synes om følgende: Skal jeg pule rundt litt før jeg finner meg en kjæreste, eller skal jeg gå direkte etter en kjæreste?
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2013 #2 Skrevet 4. august 2013 Jeg har fokusert på jobben nå i 6 år og har ikke hatt sex med ei eneste dame i den tiden. Jeg har hatt muligheten, men har valgt å la være. Nå er det på tide å finne seg en kjæreste, og jeg lurer på hva dere synes om følgende: Skal jeg pule rundt litt før jeg finner meg en kjæreste, eller skal jeg gå direkte etter en kjæreste? Puler du rundt kan det bli ei kostbar affære med barnebidrag og sykdommer
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #3 Skrevet 4. august 2013 Hvorfor skal folk absolutt gi råd om at det er best å "pule litt rundt" først? Hva er det godt for egentlig? Jeg har hatt kjæreste i over 3 år, og han er den eneste jeg har hatt sex med. Føler faktisk ingen trang for å pule rundt med andre. Hva er så stor forskjell fra å pule andre enn kjæresten min? Pikk er pikk. Men dette får du bestemme selv. Anonymous poster hash: 59734...9a3
Alvina Skrevet 4. august 2013 #5 Skrevet 4. august 2013 Anbefaler deg å gå til anskaffelse av en dildo. 1
Gjest Faerunpedia Skrevet 4. august 2013 #6 Skrevet 4. august 2013 Kommer jo an på hva du føler for selv, dessuten er ikke det å pule rundt og å finne en kjæreste en motsetning, man kan jo finne en kjæreste mens man puler rundt.
Gjest Violetta Skrevet 4. august 2013 #7 Skrevet 4. august 2013 Jeg tror de fleste kysser noen frosker før de finner en prins. Ingen vet vel i grunnen hvilke frosker som funker før de er testet ut ordentlig. 2
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2013 #8 Skrevet 4. august 2013 pule litt rundt ? men det må du da føle på selv! hvis du bruker kondom og praktiserer trygg sex så er det okei synes jeg, men er du mann eller kvinne ?
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #9 Skrevet 4. august 2013 Anbefaler deg å gå til anskaffelse av en dildo. Er ikke TS en mann? De hadde blitt vondt... Anonymous poster hash: 8c3f3...807
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2013 #10 Skrevet 4. august 2013 Gjør det som du mener du har lyst til /har behov for. Utifra noen sine meninger (ikke i denne tråden enda), så virker det som det å pule rundt er et absolutt menneskelig behov og at de som ikke gjør det kommer til å bli rastløs senere og være utro og hva som værre er når de er i forhold. Dette gjelder kansje for noen men langt ifra alle. Personlig har jeg aldri hatt behovet for "å pule rundt", men jeg inser at andre har andre prioriteringer og verdier. For de som knytter sex opp mot suksess i livet, så ser jeg den at mer sex fører til mer suksess som igjenn fører til bedre selvfølelse og livskvalitet. Jeg tror du selv vet aller best hva som gjør deg mest lykkelig og hvilken behov du har for å øke din egen selvfølelse/livskvalitet. Som noen sier, så er det jo også sånn at man gjerne blir kjent med flere på veien mot kjæreste og kansje ligger med noen av dem.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #11 Skrevet 4. august 2013 Er ikke TS en mann? De hadde blitt vondt... Anonymous poster hash: 8c3f3...807 Det er vel ikke mindre vondt for en dame å få noe i ræva, enn det det er for en mann? Anonymous poster hash: 3a7d9...a4e 1
Gamerfrue Skrevet 4. august 2013 #12 Skrevet 4. august 2013 Anbefaler deg å gå til anskaffelse av en dildo. Hahah, morsomt råd med tanke på at TS er mann
Gjest test123 Skrevet 4. august 2013 #13 Skrevet 4. august 2013 om du har gått 6 år uten sex selv om du har hatt muligheten, hvor lyst har du egentlig da på å pule rundt?
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #14 Skrevet 4. august 2013 What. I don't even... Få deg et forhold > ONS. Ganske enkelt. Anonymous poster hash: 15458...05c
Gjest Morteno Skrevet 4. august 2013 #15 Skrevet 4. august 2013 What. I don't even... Få deg et forhold > ONS. Ganske enkelt. Anonymous poster hash: 15458...05c Du baserer innlegget ditt på at alle mener det samme som deg. Noe som er veldig feil. 1
Alvina Skrevet 4. august 2013 #16 Skrevet 4. august 2013 Er ikke TS en mann? De hadde blitt vondt... Anonymous poster hash: 8c3f3...807 De har rumpedildoer som er å få kjøpt, gummivagina, oppblåsebare damer og menn osv. Jeg vet vel ikke om ts er mann eller kvinne.
Gjest mmmike Skrevet 4. august 2013 #17 Skrevet 4. august 2013 Takk for svar gutter og jenter! Jeg har tenkt litt, og jeg tror nok jeg må pløye litt damer før jeg slår meg til ro med en kjæreste.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #18 Skrevet 4. august 2013 Takk for svar gutter og jenter! Jeg har tenkt litt, og jeg tror nok jeg må pløye litt damer før jeg slår meg til ro med en kjæreste. Lykke til med det, du høres ut som et varp.. Anonymous poster hash: 7b88f...889 3
LittDiva Skrevet 4. august 2013 #19 Skrevet 4. august 2013 Takk for svar gutter og jenter! Jeg har tenkt litt, og jeg tror nok jeg må pløye litt damer før jeg slår meg til ro med en kjæreste. Jep, anbefaler deg å gå for den 11. Damen du pløyer . Også håper vi at det er noe du liker. Hvis det er den første, hopp videre. Så du ikke føler at du går glipp av noe, uansett hvor betatt du måtte bli. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå