Gjest Utlogget.... Skrevet 20. april 2004 #1 Skrevet 20. april 2004 Sambo og jeg har kranglet nå... :cry: For første gang på lenge. Og jeg er lei meg, og sint! Jeg gikk etter ham da han ikke ville prate lengre, og da ble han ilsint, og tok tak i armene mine og ville ha meg ut. Nå ligger han på sofaen og har nektet å prate i to timer... Jeg er egentlig tilbake i rolig modus, men han spiller trassig fem-åring. Det er vel for å provosere, og jeg skal innrømme at jeg blir provosert ja... Jeg greier ikke være langsint, det går 10 min fra vi sitter og hyler til hverandre og jeg gråter, til jeg er rolig igjen og vil prate. Da merker jeg så godt inni meg at dette bare er tull, vi er alt for glade i hverandre til å sløse bort tiden på dette. Men han er tydeligvis ikke pratesyk... Fere som har det sånn?
Gjest Poirot Skrevet 20. april 2004 #3 Skrevet 20. april 2004 Åh, sånn tausehetsfurting er det verste jeg vet.
Malou Skrevet 20. april 2004 #4 Skrevet 20. april 2004 Her i huset er det nok helst jeg som taushetsfurter litt noen ganger. :oops: Men heldigvis så er jeg hverken sint så lenge eller ofte lenger. Jennifer
Gjest Utlogget... Skrevet 20. april 2004 #5 Skrevet 20. april 2004 Er du sammen med en 2- åring? :o Nei, jeg er jo ikke det. Skikkelig trassalder.
Gjest Vega Skrevet 20. april 2004 #6 Skrevet 20. april 2004 Er han flau og lettere irritert (på seg selv) kanskje, fordi det ble som det ble? (noen har vanskeligere for å ta første steget, jeg selv, blant annet... og furter/ tier - men tror jeg er blitt bedre med årene...) La han furte litt. Begynn i alle fall ikke å prate alvor når han er sånn - spør om han vil ha en kopp te (eller noe annet dagligdags) først... Det kan være best å vente med å ta opp temaet - og det er ikke alltid det er alt man kan snakke seg til enighet om heller... Det er ikke sikkert han har landet ennå etter krangelen - kan hende trenger han litt lenger tid enn deg. Men du bør kanskje ta opp at han gikk til det skrittet og skulle lempe deg ut... når du føler at dere kan snakke ordentlig sammen igjen. Tar du det opp nå, er faren stor for at den samme kranglen blusser opp igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå