Zzyzx Skrevet 4. august 2013 #1 Skrevet 4. august 2013 ... avsløres innen en time. :D Jeg lurer så veldig på hvem det blir, og om han eller hun klarer å hoppe etter Wirkola (les: David Tennant)!
Silfen Skrevet 4. august 2013 #2 Skrevet 4. august 2013 Jeg vet hvem det er. Tror jeg. en fugl hvisket meg i øret at det blir John Hurt. Men det kan jo være noe hun bare trodde. Jeg har nemlig også hørt at det blir en kvinnelig doktor.
Silfen Skrevet 4. august 2013 #3 Skrevet 4. august 2013 Matt klarte forøvrig ikke hoppe etter Wirkola og jeg er sjeleglad for at christmas special blir hans siste.
Zzyzx Skrevet 4. august 2013 Forfatter #4 Skrevet 4. august 2013 Jeg har også hørt John Hurt, men jeg mistenker at vi alle vil bli overrasket. Jeg tror heller ikke på en kvinnelig doktor. Og nei, Matt Smith var ikke favoritten. Jeg er litt sær, for egentlig likte jeg Eccleston best av de tre siste, med Tennant svært så hakk i hæl. Joda, tversover er kult, men ikke SÅ kult.
Silfen Skrevet 4. august 2013 #5 Skrevet 4. august 2013 Jeg likte Eccleston veldig godt også. Men han var der så lite. Jeg skulle gjerne hatt flere sesonger med han.
Zzyzx Skrevet 4. august 2013 Forfatter #6 Skrevet 4. august 2013 Han ble jo passe sur fordi det lakk ut før sesongen var ferdig at han bare skulle spille den ene, for det var planlagt hele tiden. De har visst blitt bedre til å holde på hemmeligheter siden den gang.
Zzyzx Skrevet 4. august 2013 Forfatter #7 Skrevet 4. august 2013 Jeg får forresten ikke helt tak på Clara heller. Hvis Jenna fortsetter så håper jeg hun spiller bedre mot noen andre enn Smith.
Mord-Sith Skrevet 4. august 2013 #8 Skrevet 4. august 2013 Venter i spenning på å finne ut hvem det blir!
Gjest Rodion Raskolnikov Skrevet 4. august 2013 #9 Skrevet 4. august 2013 (endret) ... avsløres innen en time. :D Jeg lurer så veldig på hvem det blir, og om han eller hun klarer å hoppe etter Wirkola (les: David Tennant)! Nå var det Matt Smith som hoppet etter David Tennant. Men uansett den beste Doktor Who vil alltid være Tom Baker. Men David Tennant er det neste beste Doktor Who Matt smith var grei nok men ikke noe speiselt. Jeg synes også Eccleston var bra Endret 4. august 2013 av Mephistopheles
Silfen Skrevet 4. august 2013 #10 Skrevet 4. august 2013 Nei, Clara er litt ...flytende. Men det er sikkert ikke Hurt da, siden det ikke har vært lekkasjer. Jeg tror jeg forøvrig hadde likt han, han kler den type roller.
Gjest Rodion Raskolnikov Skrevet 4. august 2013 #11 Skrevet 4. august 2013 Jeg får forresten ikke helt tak på Clara heller. Hvis Jenna fortsetter så håper jeg hun spiller bedre mot noen andre enn Smith. Hun skal forsette
Zzyzx Skrevet 4. august 2013 Forfatter #12 Skrevet 4. august 2013 Tipper det blir rimelig raskt oppdatert her: http://www.bbc.co.uk/programmes/b006q2x0 Og på twitter, @bbcdoctorwho
Zzyzx Skrevet 4. august 2013 Forfatter #16 Skrevet 4. august 2013 (endret) Tror det kan bli bra, jeg. Har nettopp sett BBC-sendingen. Endret 4. august 2013 av Zzyzx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå